CMC Auto Union Typ C (1936/1937)

CMC Mercedes-Benz W196R Stromlinie, Juan Manuel Fangio (1954/1955)

Exoto Lotus 49B, Graham Hill (1969/1970) Bij dit model hoort nog een spoiler, deze is helaas gesneuveld, moet ik nog maken. Ook getoond: Exoto Lotus 49, Graham Hill.

Exoto Renault RE-20, René Arnoux (1980) Ook getoond: Exoto Renault RE-20, Jean Pierre Jabouille.

Exoto Williams FW14B, Ricardo Patrese (1992)

Tot zover de update wat betreft de Formule 1. Beetje vreemde eend in de bijt is de Mercedes-Benz W196R Stromlinie. Dat is een gestroomlijnde versie van de 'normale' W196R, welke met open wielen reed, zoals gebruikelijk in de Formule 1. Bij mijn weten is dit ook de enige wagen in de Formule 1 die met overkapte wielen heeft geracet. En niet onverdienstelijk! Er werd regelmatig mee gewonnen door Fangio en Moss, en ook het kampioenschap werd binnen gehaald voor Mercedes.
Dan nu het tweede deel van mijn update: De Porsches! Ik was totaal vergeten dat ik van de 904 GTS ook nog geen foto's had laten zien, laat staan gemaakt, dus die volgen hier ook. In totaal dus 9 (NEGEN) nieuwe modellen die ik jullie toon. Ook hier weer in chronologische volgorde. En met Porsche is het nou eenmaal zo dat hoe nieuwer de wagens, hoe groter het geweld!
Minichamps Porsche 904 GTS (1963/1964)

Exoto Porsche 934 RSR, Al Holbert (1976) Ook getoond: Exoto Porsche 934 RSR, Toine Hezemans.

Exoto Porsche 935 Turbo, Jochen Mass en Jackie Ickx (1976)

Dat waren de modellen tot nu. Er is ook nog een CMC Renntransporter onderweg, en zodra die binnen is zal ik zo snel mogelijk foto's maken. Maar ik zal eerst weer even bij zinnen moeten komen denk ik! Anyway, dit waren de 9 modellen die ik jullie wilde tonen. Ook nog even twee overzichts-foto's van mijn huidige collectie. Ik heb overigens nog een Mercedes Benz 300 SEL 6.8 AMG in de aanbieding mocht iemand interesse hebben. Dan hier het overzicht:
Formule 1

Formule 1/Monoposto's en Porsches

Mvgr, NEMOB)