Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Matt Modelautos schreef:
En tenslotte de laatste ombouw betreft de Spyker C8 van Jeroen Bleekemolen en Donny Crevels uit de 24 uur van Spa Franchorchamps 2006. Op het eerste gezicht lijkt het weinig werkt, maar er dient toch behoorlijk wat decalwerk aan te gebeuren.
Wat weer een lekker spul zeg. Echt mooi.
Vooral de van Merksteijn Porsche, wauw.
Maar ook je ombouwen zien er super uit. En natuurlijk enig en uniek!
-Gerben-
Ik zou als ik jou was deze Porsche toch nog snel even aanschaffen. (indien je deze nog niet besteld hebt natuurlijk).
Er worden inmiddels al astronomische bedragen voor geboden.
Zie: http://cgi.benl.ebay.be/Porsche-RS-Spyd ... dZViewItem
jonnoT schreef:Zal wel aan de comp waar ik vanmiddat daar zag ik de foto niet op NU Wel Super gave Porsche van Gijs Top aanwinst. matt
Ik zag anders ook niks !!
Nee hoor heren, het lag niet aan jullie PC.
Ben momenteel zo druk bezig aan alle ombouwen (de A1GP's zitten in de eindfase) dat ik alleen even een link naar mijn website had geplaatst. Ik dacht hier wel mee weg te kunnen komen,...
Niet dus.