Niels_ut
Helaas nog niet ALLE Subs en Mits bij elkaar....maar alles op zijn tijd. Die SWB quattro bestaat inderdaad in het groen en wit, maar ook in een dealer versie, knal rood. Staan ook op mijn (o zo lange) lijst.Bondracer schreef:Man, Man , manwat heb jij toch en mooie collectie, ik geloof dat je alle straatversies van Subs en de Evo's bij elkaar hebt, en dan nog die Esco-Cossie en die Quattro
. Wat een geweldige bakken
Zag onlangs dat er zo een Audi Quattro met korte wielbasis was verschenen ...dacht van AA....deze zou zeker een mooie aanvulling zijn bij je collectie
![]()
En..Upgrades nogmaals dank voor de verstrekte info van de wielombouw ...ben nu bezig met een Sierra Cosworth ...en deze gaat lager liggen![]()
Gr. Bondracer
wousmous schreef:Tiz dan wel geen update maar je maakt er wel veel mensen mee jaloers!!!
![]()
![]()
![]()
Dank, dank en nog eens dank....Die zwarte velgen vond ik inderdaad persoonlijk veel beter staan, dat deze in waarde is gedaald, tja....ik heb geen rede om 1 van mijn modellen te verkopen. In het verleden weleens een model verkocht, maar altijd weer heimwee van gehadsubarufreak schreef:wat een update
de mods op de witte evo6 zijn zeer geslaagd
de 22b staat wel met zwarte velgen maar denk dat hij daardoor wel in waarde gezakt is![]()
echt prachtig man!
mijn complimenten!
Niets.....kopen?Jaap schreef:ja netjes gedaan hoor![]()
Wat doe je nu onder de gallardo dan?