Plaats hier de bugs van het forum

Op- en/of aanmerkingen op dit forum kun je hier kwijt. Als je een leuke idee voor dit forum hebt dan horen we dat ook graag en hier plaatsen we Nieuws en aankondigingen
Klachten over de forumcrew graag via het contact formulier onderaan het menu..
Tim

Bericht door Tim »

BU schreef:je mag hem wel gebruiken, voor de Ferrari-topics :mrgreen:

haha!
:worshippy:
tom

Bugje?

Bericht door tom »

Als ik de ongelezen berichten of de berichten van de laatste ... dagen wil kiezen, krijg ik:
LE' => $lang['Search_title_msg'], 'L_CATEGORY' => $lang['Category'], 'L_RETURN_FIRST' => $lang['Return_first'], 'L_CHARACTERS' => $lang['characters_posts'], 'L_SORT_BY' => $lang['Sort_by'], 'L_SORT_ASCENDING' => $lang['Sort_Ascending'], 'L_SORT_DESCENDING' => $lang['Sort_Descending'], 'L_SEARCH_PREVIOUS' => $lang['Search_previous'], 'L_DISPLAY_RESULTS' => $lang['Display_results'], 'L_FORUM' => $lang['Forum'], 'L_TOPICS' => $lang['Topics'], 'L_POSTS' => $lang['Posts'], 'L_ONLY_BLUECARDS' => $l_only_bluecards, 'S_SEARCH_ACTION' => append_sid("search.$phpEx?mode=results"), 'S_CHARACTER_OPTIONS' => $s_characters, 'S_FORUM_OPTIONS' => $s_forums, 'S_CATEGORY_OPTIONS' => $s_categories, 'S_TIME_OPTIONS' => $s_time, 'S_SORT_OPTIONS' => $s_sort_by, 'S_HIDDEN_FIELDS' => '') ); $template->pparse('body'); include($phpbb_root_path . 'includes/page_tail.'.$phpEx); ?>

Op een Macintosh, browser is IE6 of Safari 1.2.3

Dit fenomeen doet zich sinds vanochtend voor.
Ricardo
Moderator
Schaal: 1:43
Contacteer:

Bericht door Ricardo »

Met windows XP en internet explorer 6 zelfde probleem
Harm-Jan
Beheerder
Contacteer:

Bericht door Harm-Jan »

de hele zoek functie/pagina is weg :roll:
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Sorry, dat was de enige pagina die ik was vergeten te controleren nadat ik de groep 'vriend' had toegevoegd aan het forum.
Oprichter van modelautoforum.nl
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Muiter schreef:Sorry, dat was de enige pagina die ik was vergeten te controleren nadat ik de groep 'vriend' had toegevoegd aan het forum.

Als ik op vriend druk in het wie is er online vakje krijg ik een foutmelding.
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

St. Paul schreef:
Muiter schreef:Sorry, dat was de enige pagina die ik was vergeten te controleren nadat ik de groep 'vriend' had toegevoegd aan het forum.

Als ik op vriend druk in het wie is er online vakje krijg ik een foutmelding.

Dan moet je dat niet doen :naughty: :mrgreen:

Ik wist niet dat dit kon maar ik zal het eens uitzoeken :thump_up:

[edit]het bestand uploaden dat ik was vergeten doet wonderen :mrgreen:
Laatst gewijzigd door Muiter op wo 17 nov 2004 06:08, 1 keer totaal gewijzigd.
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

ik moet inloggen om een antwoord te geven dat is gek?, terwijl ik al ingelogd was.
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

Peter Parker schreef:ik moet inloggen om een antwoord te geven dat is gek?, terwijl ik al ingelogd was.

Zeker weten dat je ingelogd was :?: Komt dit meer voor :?:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Het is weer over, zeker een hik in het systeem. :dance:
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Muiter schreef:
Peter Parker schreef:ik moet inloggen om een antwoord te geven dat is gek?, terwijl ik al ingelogd was.

Zeker weten dat je ingelogd was :?: Komt dit meer voor :?:

Ik heb het regelmatig. Daarnaast is het bij mij zo dat ik bij mijn eerste sessie altijd alle nieuwe berichten met rood aangegeven blijf zien. Al heb ik het al 10 keer gelezen. Ik lees al het nieuwe daarom en log vervolgens uit en in. Dan werkt het wel. Af en toe hoeft dat alleen niet omdat tijdens het posten van een reactie ik plots uitgelogd ben.

Deze probs begonnen toen mijn pc begon te kl#ten. Dus ik dacht eigenlijk dat het aan de pc lag. Maar mijn vervang pc doet het ook en de pc van mijn zus ook. Ik pas me alleen snel aan :oops: en heb er al mee leren leven. :mrgreen: Als ik iets post, typ ik het en kopieer eerst naar klembord zodat ik het eventueel niet kwijt ben etc. Dit is altijd alleen in de eerste sessie die ik doe. Zodra ik opnieuw ben ingelogd werkt alles oke. Alleen kan ik dat niet gelijk doen anders weet ik niet wat voor iets leuks en nieuws jullie hebben gepost en zoek ik me suf...

Edit: Voor de duidelijkheid. Dat ie de status van ongelezen berichten niet veranderd nadat ik het heb gelezen in een eerste sessie heb ik altijd. Dat ie er uit klapt af en toe. Volgens mij gebeurt dat voornamelijk als ik vanuit het forum gedeelte naar de portal ga. Of in de gebruikerslijst ( die het trouwens nu niet doet :) ) of 1 van de andere dingen uit dat rijtje ga.
Laatst gewijzigd door St. Paul op wo 17 nov 2004 12:19, 4 keer totaal gewijzigd.
jelmer
Contacteer:

Bericht door jelmer »

Daarnaast is het bij mij zo dat ik bij mijn eerste sessie altijd alle nieuwe berichten met rood aangegeven blijf zien. Al heb ik het al 10 keer gelezen
Dat heb ik zo nu en dan ook weleens. Niet vaak, maar toch....

dat met dat in en uiloggen heb ik geen last van.
Afbeelding
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

De Spellingcontroleur doet het niet meer.
Muiter
Vriend voor het Leven
Contacteer:

Bericht door Muiter »

St. Paul schreef:Ik heb het regelmatig. Daarnaast is het bij mij zo dat ik bij mijn eerste sessie altijd alle nieuwe berichten met rood aangegeven blijf zien. Al heb ik het al 10 keer gelezen. Ik lees al het nieuwe daarom en log vervolgens uit en in. Dan werkt het wel. Af en toe hoeft dat alleen niet omdat tijdens het posten van een reactie ik plots uitgelogd ben..

Dit heeft denk ik met de beveiliging van je computer te maken, probeer dit forum eens meer 'rechten' te geven. Een stuk terug in dit topic staat daar het e.e.a. over.
St. Paul schreef:de gebruikerslijst ( die het trouwens nu niet doet :) ) of 1 van de andere dingen uit dat rijtje ga.

Ik heb dit op 3 computers gecontroleerd en ik heb geen problemen 8)
Markopolo schreef:De Spellingcontroleur doet het niet meer.

Wat werkt er dan niet bij de spellingscontrole?
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Muiter schreef:
Markopolo schreef:De Spellingcontroleur doet het niet meer.

Wat werkt er dan niet bij de spellingscontrole?

Er staad namelijk niet meer zo'n colommetje rechtsonderin met "ignore" enz.
Gesloten