Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Weer mooie Porsche aanwinsten Manowar , zeker die 924ers en de Jaegermeister en als ik je een goeie tip mag geven ...zie dat het spark-modellen zijn ...ze eventjes losdraaien en dan terug licht vastschroeven ...ik heb onlangs een hoop miserie gehad met Sparks doordat de bandjes na 2 jaar begonnen vast te kleven aan de base-plate doordat ze te vast aangeschroefd waren. ....of evntueel een ringetje tussen base-plate en model helpt dit ook te voorkomen.
Bondracer
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Bondracer schreef:Weer mooie Porsche aanwinsten Manowar , zeker die 924ers en de Jaegermeister en als ik je een goeie tip mag geven ...zie dat het spark-modellen zijn ...ze eventjes losdraaien en dan terug licht vastschroeven ...ik heb onlangs een hoop miserie gehad met Sparks doordat de bandjes na 2 jaar begonnen vast te kleven aan de base-plate doordat ze te vast aangeschroefd waren. ....of evntueel een ringetje tussen base-plate en model helpt dit ook te voorkomen.
Bondracer
Die 924tjes zien er echt top uit Wat waren die wagens van toen super zeg
Die nieuwe zien er ook helemaal niet slecht uit. En die Jagermeister is al helemaal super, elke wagen met die livery eigenlijk