rsh_scuderia schreef:Ik zou graag deze baan zien in GTR2 of GTR Evolution. Ziet er goed uit qua layout.
Er zal ongetwijfeld een optocht ontstaan, Massa zal zijn bolide een betonblok in rammen en Lewis gaat er vandoor met de prijs. Zou natuurlijk dikke gerechtigheid zijn wat mij betreft.
In het donker lijkt leuk, maar door alle verlichting is het net als rijden in daglicht of een tunneltje.
Ze hadden hier best lampen op zo een f1 kunnen bouwen en de rest donker laten. Nu is het net een kabinet onder Balkenende. Veel woorden, onverstaanbaar, geen inhoud, niet spectaculair en je wordt flink uitgekleed en genaaid waar je bij staat.
p.s. doe mij maar een nieuwerwetse espresso Jolly. Beter dan die doordruppel meuk

Richard, Singapore is al te downloaden op NoGrip

Als v.091 is het zeker geen slechte versie! Zou inderdaad een mooi (maar wel tricky) baantje zijn geweest voor GTR2.
Over de race: Vermakelijk om naar te kijken, maar laat mij toch maar vroeg opstaan om een race te bekijken, dan zo'n nachtrace. Ik bedoel, voor 1x is 't leuk, maar dan heb je 't ook gehad. Hulde voor Alonso, die heeft gewoon een strakke race gereden zonder fouten. Wel een beetje geluk gehad met Rosberg en z'n Stop & Go, maar dat hoort er ook bij.
Over Ferrari hoef ik denk ik niet veel meer te zeggen
behalve dan dat de straf wel erg laag is voor wat ze deden (Sutil haast tegen de pitmuur duwen, met een slang vol benzine even de hele pitstraat doorrijden met 80km/h en ook nog eens sleutelen (slang uit de auto halen) buiten hun eigen pitgebied)
Hamilton heeft weer goede zaken gedaan. Hopelijk kan hij dit seizoen wel de rust bewaren tot het einde, dan zie ik het wel goedkomen