Maar nu komt het AB gaat nu ook de F430 GT2 in 1/18 maken!!

Het gaat om de F430 GT2 die de afgelopen jaren in de ALMS en Le Mans hebben gereden. Dus ook voor mij persoonlijk zeer interessant de winnaar van de LM GT2 klasse in 2008

Oeps niet van de moeilijke vragen stellen...........Fruitcake schreef:Is wel sealed body zeker?
En hebben ze een HW als basis gebruikt of is het een resin?
Dat zit er dik in. Maar voor een BBR in 1/18 betaal je normaal gesproken meer dan € 250,-.Fruitcake schreef:Dan zal het me niet verbazen als de prijs 200+ euro gaat zijn
Meestal wel bij AB.CLK-GTR schreef:Ziet er erg mooi uit, vrees wel dat een beetje veel geld wordt voor een sealed body!
Komen er ook gesingeerde edities ed?
December is mij bekend. Wel een stevige prijs. Maarrrrrr. Ari van AB is een aardige vent maar niet achterlijk. Hij biedt de vaste klanten of mensen die hem benaderen voor een rechtstreekse aankoop een aardige prijs met korting. Maar als je even een tijdje wacht en niet direct toehapt dan plaatst hij de modellen op Ebay vaak voor een biedprijs vanaf € 1,-.wimsky1977 schreef:prijs is tussen de 400 en de 500 USD, komt uit in de maand december, heb autobarnmodels gecontacteerd hiervoor
greetzz