Superleague Formula 2008

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
Powersprint
Schaal: 1:18

Re: Superleague Formula 2008

Bericht door Powersprint »

supernova schreef:Op de officiele site van de Superleague staat het programma: http://www.superleagueformula.com/super ... xperience2
Het is geen bijprogramma met races op het circuit, maar wel verschillende demonstraties en voetbalgerelateerde offtrack activiteiten. Ik vraag me af of pure racefans zich er een hele dag kunnen vermaken. Ik heb er trouwens ook nog niks over op tv gezien en op de site staan amper beelden van afgelopen weekend. En een raceklasse die niet op tv te volgen is, die krijgt het zwaar hoor...
Deze had ik inderdaad ook al gevonden. Het zou erg jammer zijn als er voor de rest niets gepland is qua racegebeuren. Dan gaat mijn voorkeur waarschijnlijk toch naar A1GP. Maar wie weet wat nog komen gaat...
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
Fruitcake
Contacteer:

Bericht door Fruitcake »

supernova schreef:Op de officiele site van de Superleague staat het programma: http://www.superleagueformula.com/super ... xperience2
Het is geen bijprogramma met races op het circuit, maar wel verschillende demonstraties en voetbalgerelateerde offtrack activiteiten. Ik vraag me af of pure racefans zich er een hele dag kunnen vermaken. Ik heb er trouwens ook nog niks over op tv gezien en op de site staan amper beelden van afgelopen weekend. En een raceklasse die niet op tv te volgen is, die krijgt het zwaar hoor...
Het komt pas volgende week op TV bij RTL, heb race 1 al via een torrent gezien en vind het niet echt boeiend..

6 van de 7 uitvallers hadden trouwens betrouwbaarheids problemen: http://www.rtl.nl/(/sport/rtl_gp/rtlgp/ ... ington.xml

Doorbos viel in race 1 gelijk uit en kon niet meedoen aan race 2 :thump_down:
Fruitcake
Contacteer:

Bericht door Fruitcake »

Torrent staat hier: https://www.racing-underground.com/inde ... 059&view=1

registratie verplicht ;)
Powersprint

En de eerste 2 Nederlandse successen zijn een feit. Won Doornbos gister de eerste wedstrijd al op de Nürburgring, Yelmer deed hier nog een schepje bovenop door de 2e wedstrijd te winnen en de snelste ronde te rijden. Dus volop Nederlands feest in Duitsland :worshippy:
Afbeelding
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Nou, succes supporter als ik ben... ga ik nu dus ook naar Terlaemen zondag.

Gratis vervoer en kaartjes kosten 15 euro waarvoor je er nog 1 gratis bij krijgt ook. Dan kan je wel gaan kayakken op je zondag, maar ga ik toch liever naar 750pk V12en kijken! Hoop alleen dat het een beetje zonnig en droog is! :mrgreen:

Ben wel benieuwd of het wat is... Bijprogramma ziet er niet al te top uit, misschien zijn er nog leuke demo's en pitspoezen! :thump_up:
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
Powersprint

Waar kun je die goedkope kaartjes ergens krijgen? Gewoon aan de kassa? EuroBOSS is altijd wel lachen, die oude F1 bolides met heerlijke sound :worshippy: Hoop ook op goed weer en een leuk bijprogramma/demo's :thump_up:

edit: zag 't nu inderdaad op de site staan van de kaartjes. Maar geldt dit alleen voor de voorverkoop of ook voor aan de kassa?
Afbeelding
Powersprint

Ik ben vandaag in Zolder geweest, en ik moet zeggen dat het weer erg mee is gevallen. Harde wind, maar wel regelmatig droge(re) periodes. De wagens klinken fenomenaal! Vlammen uit de uitlaat, heerlijke sound bij 't wegrijden vanuit de pits. Echt stukke beter dan A1GP. Ik denk echt dat deze klasse, met zulke bolides, het de A1 nog moeilijk gaat maken.

Het enige tegenvallende was het bijprogramma. De EuroBOSS waren weer leuk om naar te kijken (en luisteren), de motordemo's waren ook wel nice (vooral de roll-over bike!) maar had toch nog wel 1 of 2 extra races willen zien.

Desalniettemin (3x woordwaarde) toch een leuke dag gehad! Jammer dat er geen modelautostands aanwezig waren, maar dat is begrijpelijk met dit weer. Wel nog een mooi petje weten te scoren.
Afbeelding
1:18 24/7

Bericht door 1:18 24/7 »

Zo, net terug. Weer was toch wel heeel erg khut hoor! Heb zelden zoveel regen bij deze temperaturen mee mogen maken.

FormulaSuperLeague is me heeel erg mee gevallen! Erg mooie bolides, super mooi geluid en hard ook nog eens. Stukken luider dan F1 als je het mij vraagt! Races zelf waren niet zo heel spannend, veel safetycar gezeur ivm mini circuitje en regen. En het bijprogramma: welk bijprogramma? :yawn: Was trouwens ook flink veel volk! :thump_up:

Over twee weken weer Zolder, maar dan met beter weer!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Afbeelding

flickr op!
the_stig
Contacteer:

Bericht door the_stig »

Ik heb de bolides tot in de living horen brullen. :drool:
Ergens wel spijtig dat ik er niet was, maar zaterdag ben ik al naar de Ferrari racing days geweest op de Nürburgring. :P
Afbeelding
Plaats reactie