Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Diciotto schreef:Wat een enthousiasme... Ik vermoed dat we nog veeeeel Veyrons gaan zien passeren.
Bestaat de targa trouwens al in 1/18 ?
De targa is er nog niet op schaal, hopelijk komt deze wel.
En wat betreft het aantal Veyrons dat nog gaat passeren, morgen heb ik in ieder geval de blauw zwarte veyron binnen
Laatst gewijzigd door lambo op vr 12 sep 2008 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.
Diciotto schreef:Wat een enthousiasme... Ik vermoed dat we nog veeeeel Veyrons gaan zien passeren.
Bestaat de targa trouwens al in 1/18 ?
De targa is er nog niet op schaal, hopelijk komt deze wel.
En wat betreft het aantal Veyrons dat nog gaat passeren, morgen heb ik in ieder geval de blauw zwarte veyron binnen
Ik ben benieuwd naar de foto's van de blauw/zwarte
Potverdikke ik ben een poos aan het kijken geweest naar al die pagina's aan updates... Wat een super vette modellen heb je zeg! Daar word ik wel even stil van
------------Ferrari, only modelcars.. because I can't afford a real one -----------
PORSCHE schreef: Welk model komt hier te staan als volgende aanwinst ??
Geloof me maar die Veyron Ice/Blue/Pearl staat bij Monte al lang op zolder te blinken , zou het onvoorstelbaar vinden dat de echte Bug-verzamelaar hier op't forum het laatst de dienst zou uitmaken inzake de uitlevering van dit juweel, + als vaste klant van Frank zal hij wel een prioritaire behandeling krijgen Volgens mij houdt hij gewoon de spanning voor ons erin
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Montezemolo schreef:Hier de nieuw Ferrari 250 GTO van Kyosho, en wat een schoonheid zeg !!
En ik heb de Veyron pearl/Blu binnen, maar die heeft iedereen nu wel gezien denk ik
Montezemolo
NEE HOOR, die hebben we nog NIET gezien
Maar wat een beauty is deze rodedame Monty Bekleding e.d. prachtige details......... zoals gewoonlijk doet Kyosho het wél goed.
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!