Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Dit is wel echt een Beauty Monte , en als ik persoonlijk ongezouten mijn mening mag zeggen is dit model toch wel meer mijn ding dan de Veyron (al is ie ook wel super) , maar goed smaken verschillen . Een superaanwinst van een superklassieker
Guy
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
Hele mooie bolide weer! Echt weer een pronkstukje zoals alleen Kyosho ze kan maken Ook goed om te horen dat Mister Veyron ook eindelijk zijn langverwachte speeltje binnen heeft Deze zal wel een ereplaatje hebben bemachtigd lijkt me zo
Tom_Aston-Martin schreef:geweldig wat een model En eigenlijk wil ik nog wel een fotootje zien van de pearl blue Want Mister Veyron moet m toch even showen lijkt mij
Mclaren MP4/22 Fernando Alonso
Mclaren MP4/21 Lewis Hamilton 1st rollout
Jordan EJ13 testcar (Plastic delen zijn gespoten, Body is geplamuurd,17/6 eerste laag spuiten)
Tom_Aston-Martin schreef:geweldig wat een model En eigenlijk wil ik nog wel een fotootje zien van de pearl blue Want Mister Veyron moet m toch even showen lijkt mij
hey patrick jij bent slecht,geen foto's van de blue ice in je privé collectie laten zien
en dan dit wrak echt oerlelijk
grapje natuurlijk,deze 250 is zooo waanzinnig mooi prachtige details