Hier in de omgeving, worden deze buggies verhuurt, ik zie ze regelmatig rijden, mijn hart gaat dan toch wel wat sneller kloppen, Wat blijven ze leuk, helemaal mijn ding.

Ron
Beste Ron,MB 500 Sec Ronnie schreef:Lekkere foto van de Buggy, is er nog meer in de collectie![]()
Hier in de omgeving, worden deze buggies verhuurt, ik zei ze regelmatig rijde, mijn hart gaat dan toch wel wat snell kloppen, Wat blijven ze leuk, helemaal mijn ding.![]()
![]()
![]()
Ron
Yuckadog schreef:
Beste Ron,
Je hebt gelijk, de Buggy's zijn heel mooie auto's, maar ons hart slaat toch nog een stuk sneller bij een oude Kever.![]()
Het is dan ook de enige, die wij hiervan hebben en die is dan ook te koop of om te ruilen.
Stef en Mieke
Inderdaad, van de 1:18 ontbreken er nog een hele boel.Ricardo schreef:Mooie collectie inderdaadVolgens mij mis ik ook nog een paar 1:18 Herbies in jullie collectie
Heb hier alleen 4 Herbies staan (allemaal verschillend) en deze gaan helaas de verzameling niet uit. De meeste kevers vallen in 1:18 qua prijs toch wel mee. Volgens mij ben je voor een 1:43 Minichamps al meer kwijtYuckadog schreef: Inderdaad, van de 1:18 ontbreken er nog een hele boel.
Maar dat zijn dan ook de duurste...
Je hebt er niet toevallig een paar dubbels?![]()
Mieke
Ook ik heb 4 verschillende Herbie's staan in 1:18 3x een Johnny Lightning en een oudje van Solido maar de prijzen die ze dr voor vragen gaan toch echt wel aardig omhoog hoor de std modellen zijn vaak al tegen de 25 a 30 euro, je kan soms geluk hebben met een paar modellen maar die zijn 9 v/d 10x al gelijk na het plaatsen op bijv. MP weer verkocht. Neem Bijv. de Coca Cola modellen er zijn 3 verschillende kleuren en per kleur 2 versies de prijzen van deze modellen zijn dik aan de prijs.Ricardo schreef:Heb hier alleen 4 Herbies staan (allemaal verschillend) en deze gaan helaas de verzameling niet uit. De meeste kevers vallen in 1:18 qua prijs toch wel mee. Volgens mij ben je voor een 1:43 Minichamps al meer kwijtYuckadog schreef: Inderdaad, van de 1:18 ontbreken er nog een hele boel.
Maar dat zijn dan ook de duurste...
Je hebt er niet toevallig een paar dubbels?![]()
Mieke
Daar hebben wij nog meer van...Silverarrow schreef:Mooi brandweerwagentje![]()
!
Heb nog een paar Hebmüllers gevonden....jonnoT schreef:mooie collectie. Website ziet er goed uitheb je ook Hebmuller typen in je collectie?