Ben al weer afgezakt naar pagina 2, tijd om daar weer even verandering in te brengen, toch?
Niet echt 2 nieuwe modellen modellen maar vervangers:
AF Corse Motorola Ferrari F430, FIA GT2 kampioen 2007. Autobarn
BMS Ferrari Maranello 550 GTS, LMES GT1 kampioen 2005. Gasoline/BBR
Deze modellen vervangen de 430 van Redline en de Maranello van IXO. Niets mis met de Redline en de IXO. Maar ik ben nu eenmaal een grote fan van modellen van Autobarn (AB) en BBR, AB's zijn gebaseerd op BBR kitjes en de kwaliteit is echt factory build. En ook de presentatie op het leren plateau met plexiglazen voet is echt echt schitterend. Had ook al een RISI Competizione 430 van AB. Maar ik had al deze F430 al van Redline (kwestie van géén geduld) dus toen ik de Redline aan mr 1op43 zonder verlies kon verkopen en voor het zelfde bedrag deze F430 van AB kon kopen was de keuze snel gemaakt. En om de verzendkosten te drukken ook bij dezelfde Ebay aanbieder in de VS deze Maranello 550 GTS van Gasoline/BBR gewonnen voor een belachelijk laag bedrag. De IXO krijgt een mooi plaatsje in de verzameling van de bekende Belgische meesterverzameling.
Op korte termijn niets nieuws te verwachten, eind november een 333 SP van BBR en er zijn momenteel 2 kitjes van de 365 GTB Daytona in aanbouw voor mij maar dat wordt wel december. En verder geld bij elkaar aan het schrapen voor de Ferrari 250 GTO racers van Kyosho in 1/18 en natuurlijk de F430 Le Mans GT 2 winnaar in 1/43. (de Le Mans vrzameling is dan eindelijk compleet

) Hopelijk zijn de sint en de kerstman nog een beetje gul...........