-
Re: carmodels - Collectie
nou nog even de macro knop vinden 

Onderweg:
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
niks
Totaal: 67x 1:18 - 46x 1:43 - 3x 1:12 racers only
- Tom_Aston-Martin
Fruitcake schreef:nou nog even de macro knop vinden

- Tom_Aston-Martin
Kijk eens of je een icoontje van een bloem op je camera ziet staan, dat is namelijk meestal de macro-functie. Mijn digitale camera is ook helemaal niet zo goed (7 jaar geleden gekocht en maar 2.1 megapixel), maar heeft wel een macrofunctie en dus zijn de foto's wel redelijk scherp.
Succes
Succes
twee leuke modellen. De keuze blijft natuurlijk aan jou. Tis jouw collectie
fotograferen is een hoop oefenen. De laatste is mooi scherp. Neem jij de foto's uit de hand of gebruik je een statief?
Persoonlijk zoom ik liever wat in dan dat ik te dicht op het model fotografeer. ( ik gebruik nooit de marcoknop )

fotograferen is een hoop oefenen. De laatste is mooi scherp. Neem jij de foto's uit de hand of gebruik je een statief?
Persoonlijk zoom ik liever wat in dan dat ik te dicht op het model fotografeer. ( ik gebruik nooit de marcoknop )

- Tom_Aston-Martin
probeer eens buiten foto's te maken!! Dan heb je ze veel sneller scherp!! Echt waar
Of anders iets verder van het model staan, want nu staat de camera er bovenop! Ik ben zelf ook geen foto wonder, maar als je op die dingen let, worden de foto's vast mooier, succes! En als ik, jou was ging ik voor de S63 gegaan 

Welkom hier , en dat is al een mooie collectie voor een nog jonge verzamelaar.
Voor je foto's kan je ook al eens proberen met een halogeen bureaulampje iets bij te lichten (wel niet rechtstreeks op het model) en je fototoestel iets verder van het model houden zodat je een beter scherptediepte krijgt. Je model zal dan wel kleiner op de foto tonen , maar dit kan je tegenwoordig PC matig met een fotoprogrammaatje uitsnijden zodat je toch nog een mooie foto van het model verkrijgt.

Voor je foto's kan je ook al eens proberen met een halogeen bureaulampje iets bij te lichten (wel niet rechtstreeks op het model) en je fototoestel iets verder van het model houden zodat je een beter scherptediepte krijgt. Je model zal dan wel kleiner op de foto tonen , maar dit kan je tegenwoordig PC matig met een fotoprogrammaatje uitsnijden zodat je toch nog een mooie foto van het model verkrijgt.