ik was net aan het zoeken naar wat leuke hot rod modellen en zag op een site een ouder model auto en opeens..................

wacht eens dacht ik ik heb ergens op zolder nog een model liggen

deze had ik ooit verkregen nieuw vanuit een magazijn waar ik toen was (klant) die werden weggegooit omdat de lijn gereageerd had en er zitetn dan ook een paar plekjes met witte uitslag en op een vd voorschermen zit een soort tape wat de lak heeft aangetast
verder is hij eigenlijk erg mooi nog en ziet er best goed uit

ja hij is wat vies maar dat is niet gekk heeft en jaar op zolder gelegen open en bloot (doos was er niet bij)
maar goed na wat zoekwerk

ik heb al gezocht op het net en ze staan nog op e-bay te koop (ik dacht wie weet is het was aparts maar dat viel dus weer tegen)
op zich lijkt het me erg leuk om hem of , voor onderdelen in mijn diorama in aanbouw te gebruiken (blok / interieur etc)
of om het om te bouwen een soort rod achtig , alleen hij is erg lang dus ik weet niet of dat wat is
misschien kan ik wel de motorkap en grille gebruiken en het frame in korten en de rest scratchen
en zo een niet bestaand model (hot rod) bouwen ????
een paar dingen zijn erg apart (vind ik)
zo is de cabriotop (afneembaar) net echt als je hem aanraakt voelt het ook zacht aan en als je er naar kijkt lijkt het net stof
ook de stoelen en achterbank lijken echt en gemaakt van een zacht materiaal wat je een beetje kan indrukken
ook de bumpers echt die oude veren echt een beetje
dus al met al best leuk om wat mee te doen
ik denk pst het hier eens misschien is het wel heiligschennis ??
als het niets bijzonder is dan ga ik er zeker wat mee doen

wat foto's van daarnet (erg vuil)