Oh dat folietje laat ik er vaker opzitten, je probeert toch vaak je auto zo mooi mogelijk te houden en die letters blijven toch altijd kwetsbaar. Dus vandaar dat ik het er vaak op laat zitten, misschien dat de andere een andere reden er voor hebben, maar die van mij is beschermingFordMustangGT schreef:Gelukkig, daar is er weer eentje, was al bijna vergeten hoe hij er uit zag![]()
Maar het blijft een supermodel!![]()
Aansluitend op The Stig; Het viel me op dat heel veel mensen met een Bugatti dat ze tijdens het foto's maken het folietje nog op het logo lieten zitten
Ik denk dat hij weinig keus had met die nadrukkelijke invloed van jou in de familie.Montezemolo schreef:Kijk daar zaten we nu net op te wachtenSchitterende wagen Thijs
![]()
![]()
![]()
Montezemolo
Hmm valt wel mee hoor, hebben toevallig wel een beetje verschillende smaak, Montezemolo heeft wat meer een zwak voor klassieke Ferrari'sF40F50ENZO schreef:Ik denk dat hij weinig keus had met die nadrukkelijke invloed van jou in de familie.Montezemolo schreef:Kijk daar zaten we nu net op te wachtenSchitterende wagen Thijs
![]()
![]()
![]()
Montezemolo![]()
Riekt naar intimidatie als je het mij vraagt![]()
Maar het blijft natuurlijk een prachtige auto![]()