Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier vind je alle informatie over de bijeenkomsten van het modelautoforum, zoals de forummeeting en de jaarlijkse forumkarting.
Ook kan je verslagen van de leden lezen over de afgelopen meetings.
Geen modelauto, maar dit keer 5 jaargangen 1993 tot 1998 van de befaamde F1 jaarboeken van AUTOCOURSE met statistieken en geweldige afbeeldingen van de F1 wagens uit die tijd !!
door drukte tijdens en na de verhuizing van the diecast company heb ik helaas geen tijd gehad dit topic bij te houden. ik hoop dat ieder zijn beschikbaar gestelde items meeneemt en dan zorg ik er voor dat de veiling weer loopt als vanouds , tot morgen
Iedereen kijk nog even in je kast, op zolder of onder je bed wat je nog hebt aan modelauto's die je zelf niet meer leuk vindt, maar waarvan je denkt dat die de veiling opkunnen ten bate van het forum!
Peter Parker schreef:Iedereen kijk nog even in je kast, op zolder of onder je bed wat je nog hebt aan modelauto's die je zelf niet meer leuk vindt, maar waarvan je denkt dat die de veiling opkunnen ten bate van het forum!
Zal bij je langs komen om te helpen uitzoeken,Peter