Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Ik ben er vorige week langs geweest voor een model, ik studeer op 150 meter afstand toevallig. Het is niet zozeer een echte winkel maar een grote collectie die te koop staat. De verkoper is niet de verzamelaar en wil er het liefst zo snel mogelijk van af, daarom die erg lage prijzen voor gloednieuwe modellen nog vast in de verpakking. Bijv die Burago's voor 10€, ik heb de Porsche 356B gekocht en beloofd de boodschap te verspreiden, dus bij deze
Nee Burago is geen topkwaliteit maar bij onbestickerde auto's valt dit nog niet zo op.
Nauw genomen zijn ze natuurlijk tweedehands maar de mijne zat nog vastgeschroefd in de doos dus ik verwacht niet dat hij er ooit uit geweest is. Beschadiging bij transport zou dan nog kunnen volgens de echte pessimist.
Hebben ze bij jullie thuis alleen wegwerpschroeven?
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.