Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Peter Parker schreef:Vandaag in Automobilia te Haarlem wat leuke aankopen gedaan. Een 1:43 bruglift en Porsche 917 en 2 figuurtjes van Norev, een blonde bave en een brandweerman van metaal. In vergelijking met Omen zeer goed geprijsd en geschilderd dus.
Gaat lekker daar. Mevrouw Parker staat zeker ook alleen nog maar bij de deur te tekenen voor pakjes?
Een zo goed als mint exemplaar van een Dinky Toys Plymouth Taxi, gevonden bij modelautoplaza in Purmerend. Op de zijkant staat start 25c en elke opvolgende mijl 5c. De poppetjes erbij zijn uit mijn verzameling dinky figuurtjes. Een moeder met kind en een hotel portier die koffers draagt.
Nieuwe aankopen op Le Mans en Nederlandse rijders gebied. De Lotus Elise is van Jan Lammers en Mike Hezemans (Spark) en de Nissan van Arie Luyendijk. (IXO)
Mooie aankopen Peter! Vooral die Lotus is erg gaaf! Zat vandaag TV gelderland te kijken Daar was een soort programma als Avro's Tussen kunst en kitsch met een vrouw die ff een verzameling Dinky Toys uitstalde. Eerste wagentje wat ik zag was een wagentje dat al gelijk op 400 euro zat. Hele collectie zag er nog erg goed uit, sommige doosjes erbij etc. Was een dure collectie.... Had je vast leuk gevonden.
Heette dat 'Schatgraven'??? Heb ik alleen het einde van gezien....
Wordt denk ik nog wel herhaalt of niet???
Kijk niet zo vaak naar die zender... eigenlijk alleen voor het nieuws op teletekst...
Hoop wel dat het herhaalt wordt... is altijd wel intressant om te zien..