Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze stond hier al een tijdje zijn opwachting te maken om op de gevoelige plaat vastgelegd te worden...en dus bij deze gebeurd.
De Ford Mustang Cobra R 2000 van Maisto op 1:18 , persoonlijk vind ik dit één van de betere Maisto's
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"
En daar is hij dan Hele mooie foto's van dit model Guy! Echt een topper van Maisto, ben blij dat ik hem hier ook in mijn collectie heb staan. Vooral de kleur spreekt me erg aan.
ha eindelijk guy ik wist dat je hem had maar had nog geen foto's gezien en moet zeggen dat deze er zeker niet verkeerd uitziet hoewel ik mijn mijn aa versie van dit model héél blij ben moet ik wel zeggen dat het zonder de 00 decals echt mooi is
super aanwinst
je foto's worden ook altijd maar beter en beter goe bezig maatje
en dan nu een mooi gedetailleerd modelletje van Spark op 1:43
De Aston Martin DB2 Le Mans uit 1952 van coureurs Mann/Morris
Leuk detail is de extra aanwezig zijnde ruitenwisser boven het raampje aan bestuurderszijde
"Hunger is the fury of greed ; less is more than we need"