Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Ik moet wel zeggen dat ik het erg goed vind van BMW om nu al de 2009 specificatie's op de auto te hebben! Andere teams testen nog met de 2008 auto, vraag me af waarom ze dat doen? Natuurlijk zal er intern wel het een en ander nieuw op de auto zitten, maar dan nog. Ik denk dat BMW dus al een aardige voorsprong heeft op de rest (of ze moeten morgen allemaal ineens een 2009 bolide inzetten )
Zou die bredere neus iets te maken hebben met een extra pedaal voor de vleugelafstelling? Of wordt dit toch elektrisch gedaan met een knopje op het stuur?
Ik heb veel mensen horen zeggen dat alle flapjes ed. de f1 auto's lelijk maakt, maar in mijn ogen is dit niet bepaald een vooruitgang! Wel vind ik het leuk om te lezen dat Giedo aan 't testen is voor Renault. Hopelijk blijft het niet bij deze ene test. De tijden zijn trouwens best snel. 1:20 nog iets, terwijl er in februari gewoon 1:22 als snelste tijd geklokt werd!
Een hele vooruitgang ten opzichte van verleden jaar.
Laat ik het zo zeggen, ze zijn minder lelijk geworden. Die Ferrari met een snor is ook geen gezicht om maar iets te noemen.
Die bladblazende bazooka, kan dat niet iets met KERS zijn?
De 2009 wagens zijn niet moeders mooiste, maar ik vind ze in ieder geval beter uitzien dan de flip flap flopjes van de afgelopen seizoenen. Of zoals RSH zegt, in ieder geval minder lelijk.
Die bladblazende bazooka lijkt mij voor de koeling van het KERS systeem te zorgen. Ik begin de wagens van 2009 toch wel mooi te vinden nu. Het is even wennen, maar denk dat je er gauw aan gewend bent. En als het door de wijzigingen spannender wordt is het alleen maar beter.
[b]Fietsende Formule 1-coureur aangereden [/b] schreef:
De Australische Formule 1-coureur Mark Webber is gewond geraakt bij een botsing. De autocoureur zat zelf niet in de auto toen het ongeluk gebeurde, hij werd al fietsend aangereden door een automobilist.
Door het ongeval brak de coureur zijn been. De coureur van Red Bull werd meteen per helikopter overgebracht naar een ziekenhuis, waar hij inmiddels is geopereerd.
Goed doel
Webber deed mee aan een door hem zelf georganiseerde wedstrijd op het eiland Tasmanië. De deelnemers moeten al mountainbikend, kayakkend en lopend 250 kilometer afleggen voor het goede doel.
Door zijn blessure mist Webber waarschijnlijk een deel van de voorbereiding op het nieuwe Formule 1-seizoen. De coureur rijdt sinds begin vorig jaar voor Red Bull. Dit seizoen werd hij elfde in de WK-stand
Ik zeg vervanger DC. 2 goede wedstrijden en rest van het seizoen er achter aan.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.