Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Verjaardagsupdate nr.2!
Heb van mijn ouders een Porsche Cayenne in "pimp"-trim uit de Maisto Playerz serie gekregen. Ik vind het een erg leuke serie, maar twijfelde of ik ze zelf ook zou verzamelen. Ik heb hem voor de fotoshoot naast zijn standaard broertje gezet en ik vind de getunede versie eigenlijk een stuk mooier dan het origineel. Nu ik deze Cayenne heb is die twijfel dus weggenomen dus ik denk dat er nog meer tuners gaan volgen.
Porsche Cayenne Turbo (Maisto - 1:18)
Laatst gewijzigd door Bien op vr 20 mar 2009 21:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Ziet er wel goed uit moet ik zeggen! Buiten de velgen om vind ik m er erg mooi uit zien! dit prachtige lakkleurtje en die zilvere grill staan m zeer goed!
Ik kreeg van mijn vrouwtje een geweldig cadeau (weekendje weg), maar alsof dat nog niet genoeg was had ze daarnaast ook nog 2 modelletjes voor me gekocht
Volkswagen Golf GTI (Hongwell)
Mazda RX8 (Hongwell)
Laatst gewijzigd door Bien op di 24 mar 2009 23:13, 3 keer totaal gewijzigd.
Bij de Shell tankstations hebben ze nu ook James Bond modelletjes. Ik vind het als James Bond fan leuk om ze er bij te hebben (1:64) en heb ze al alle vijf.
Tevens de Triumph Stag 1:43 uit "Diamonds are Forever".
Triumph Stag '71 (Universal Hobbies)
Laatst gewijzigd door Bien op vr 20 mar 2009 20:58, 1 keer totaal gewijzigd.