Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Hier plaatsen leden aan de hand van foto's en beschrijvingen de voortgang van bouw en ombouwprojekten. Op deze manier kunnen we van elkaar leren en zie je de onderwerpen uit de Kennisbank in praktijk gebracht.
Voor ik de hele boel ga slopen leek het me beter om eerst eens te kijken of dit überhaubt mogelijk is. Weet iemand of je de wielen van een Norev Lamborghini Murciélago LP640 kan wissselen? Ik heb nu een witte met zwarte wielen en een grijze met gewoon metaal-kleurige wielen. Nu wil ik de wielen van de grijze het liefst onder de witte hebben, maar dan moet dit dus wel mogelijk zijn.
Wie weet of dit kan zonder alles naar de filistijnen te helpen?
Als dat makkelijker is.. Gaat mij erom dat ik de wielen van de ene onder de andere krijg. Hoe? Geen idee. Heb namelijk 2 linkerhanden. Vandaar dit topic.
Meestal zitten de bodems (bodi ??) geschroefd. als er geen specifiek gespoten onderdelen aan vast zitten (spoilers o.i.d.) kun je door de schroefjes los te draaien *) de bodem met wielen wellicht voorzichtig onder de auto vandaan halen en dan simpelweg onder de andere weer vastzetten
*) met een zogenaamde schroevedraaier
- I'm not interested in facts, I find they tend to cloud my judgement. -
Meestal zitten de bodems (bodi ??) geschroefd. als er geen specifiek gespoten onderdelen aan vast zitten (spoilers o.i.d.) kun je door de schroefjes los te draaien *) de bodem met wielen wellicht voorzichtig onder de auto vandaan halen en dan simpelweg onder de andere weer vastzetten
*) met een zogenaamde schroevedraaier
Hmm, dat zijn toch die dingen met zo'n platte kop of 1 met een kruisje? Vanavond eens kijken als ik het niet vergeet.
Autofan schreef:Als dat makkelijker is.. Gaat mij erom dat ik de wielen van de ene onder de andere krijg. Hoe? Geen idee. Heb namelijk 2 linkerhanden. Vandaar dit topic.
Ik zal vanavond als ik thuis kom wel even een foto maken hoe die wielen vast zitten.
heb ze er eergisteren ook af gehad...voorwielen zijn geschroefd...achterwielen zijn geklemd...dus tegenhaaks draaien moet wel werken, niet te hard draaien anders breken je spaken af...
jerico schreef:heb ze er eergisteren ook af gehad...voorwielen zijn geschroefd...achterwielen zijn geklemd...dus tegenhaaks draaien moet wel werken, niet te hard draaien anders breken je spaken af...
succes...
greetz,
jerico
Hmm, dat zou een hoop verklaren. Had de vorige keer de voorwielen geprobeerd namelijk.