Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
carmodels schreef:met deze camera krijg ik de foto´s niet scherper maar maurice (mercedes fan op het forum) komt morgen bij me (hij is een goede kameraad van mij ) en dan gaan we met zn 2en ff buiten foto´s maken en misschien met een andere camera
Leuke modellen.
Ook met jouw camera kun je ze veel scherper krijgen hoor. Dit ligt duidelijk niet aan de camera, maar een instelling of afstand tot je onderwerp. Stappie naar achter en ze zijn vlijmscherp!
Hier zie je duidelijk dat je camera heeft scherp gesteld op de lakens, die zijn namelijk goede scherpte! Maar daardoor is het model minder scherp, als je een rustigere achtergrond kiest, stelt de camera zich vanzelf scherp op de auto, wat de foto natuurlijk scherper maakt!
Ik zou alleen de foto's wat hoger (laten) nemen. Want de spoiler van de Porsche lijkt op de eerste foto inmens groot.
De Mercedes staat best hoog op z'n wielen, dus als je de foto's heel ietsje hoger neemt, worden ze ook al wel wat mooier