Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Finally, I have a Mercedes Benz 190SL (W121).
Now, my SL collection is complete. And as soon as I get a Mercedes SLR Coupé (W196) and the SLR Roadster (R199) - I have a total SLx collection.
It's the DE version from the Mercedes Classic Collection.
Der 356A von AutoArt sieht super aus. Hast du zufälligerweise auch schon die ausführung von schuco gesehen. Ich bin mir noch nicht sicher ob ich das model von AA kaufen soll , oder warten auf den von Schuco.
Ich habe mal auf deine webseite rumgestöbert und ich bin beëindruckt von deiner collection.
Die 356er von Schuco hab ich noch nicht gesehen, da sie erst Ende Januar (voraussichtlich) erscheinen werden.
Auf alle Fälle werden sie in meine Sammlung kommen. Ich denke auch, dass ich das Renncoupé vom Porsche Shop bekommen werden...auch wenn er dann 190 EUR kosten wird.
Bin noch am überlegen, ob noch der 356 Roadster von Signature dazu soll.
You avatar sounds formiliar Michamel
Nice to see you over here to. Hadn't spotted your pics of the 190 sl from Norev before. Much better than the ERTL modell, looks really great specilly in black with red seats