Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Als ik er over nadenk is het eigenlijk raar dat ik eigenlijk hier nog nooit iemand meer over heb gehoord. Scale18 bestaat al lang, zeker de database met 1:18 modellen is
Als je ziet welke modellen hij als beschadigd verkoopt... Soms zit er een klein deukje in het plastic ruitje, niets meer. Dus lijkt mij zeker wel oke als verkoper. Zelf heb ik alleen zijn site misbruikt voor de info.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Ben er iig vaak op het forum te vinden. Volgens mij hebben ze daar een prima service en reputatie. (en bakken met geld, zag laatst het huisje van de eigenaar voorbijkomen )
Denk dat hij zich meer richt op de inhoud dan op de vormgeving. Als je ziet hoe groot die DB is... Mijn eigen site had een 200 foto's nodig en is dus nooit afgekomen. Hij zit op 1000den foto's... Site is niet veel veranderd sinds die eerste jaren qua uiterlijk.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
Als je vanuit USA iets laat overkomen naar België, moet ik dan rekening houden met extra kosten buiten de verzendkosten?
zoja, hoeveel bedragen die dan? thx