Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Allereerst ieder een gelukkig nieuwjaar gewenst!!!!!!
Op oudjaars dag toch nog even naar Tom's geweest om zonder lege handen terug te keren. Daar in beslag genomen: een zwarte Audi R8 van Kyosho (het wachten waard geweest) en 2 setjes voor mijn (diorama) garage, 1 van GMP en 1 van Treu Scale. Aangezien ik een tijd niets aan mijn garage gedaan te hebben gaf dit weer aanleiding om hier mijn R8 te fotograferen.
De enige aanpassingen die nodig waren, zijn de kenteken platen geweest...voor de rest is het model erg mooi...
Nieuw: BBR Ferrari Enzo -black-
MUSTHAVES voor 2011: Bugatti Veyron Sang Noir-black
Allemaal bedankt voor de reacties, inderdaad Tom, modellen die geen verbeteringen behoeven, moet je ook niet aan zitten. Het model is echt helemaal af. Zag laatst een zwarte in 1:1 met alleen de Leds aan.... Hopenlijk maakt Kyosho ook de V10 uitvoering
Mvg Upgrades
ps. Frank-B heeft een Pb.
Inderdaad, de flitser maakt het er niet mooier van. In het echt valt het rode (ik kan eigenlijk niet echt zeggen wat voor kleur het is, het is te licht voor bordeaux, te donker voor rood...) interieur mee. Het speelde even in mijn hoofd om het interieur (de stoelen, deurpanelen en bovenkant van het dashboard) knal rood te maken, of extremer: het beige interieur van een andere R8 over te zetten...maar nogmaals het model is prima zo!!
Mvg Upgrades