1 van de eerste auto's die ik kreeg was een zwarte BBurago Viper, dus het verzamelen begon zo'n 13/14 jaar geleden.
Daarna kocht ik zelfs soms nog is een BBurago of Maisto erbij maar dat was misschien 1 a 2 per jaar

Ik ben redelijk vaak verhuisd dus ook nooit echt een grote collectie willen beginnen omdat de kans groot is op schade enz enz tijdens verhuizingen

Zo zag mn 'collectie' er zo'n 6/7 jaar geleden eruit:

(een Maisto CLK-GTR en DTM CLK staan er niet bij)
Maar begin vorig jaar heb ik een flatje in A'dam gekocht dus kon ik eindelijk is echt los gaan

Mn interesse is nu verschoven naar race modellen en ben nu ook wat bekender qua merken na wat inlezen op dit en buitelandse fora's.
Ik ben niet zo van meerdere modellen van 1 auto dus het is lekker gevarieerd, ook spaar ik 1:43 boxed sets

Owja, niet op de rommel/stof letten want het moet nog is anders opgesteld worden (raceklasses bij elkaar), ook staan er nog 2 planken van de Siletsy kast los in mn kamer

Om te beginnen maar is mn 'mooiste' plank met bijna alleen maar Exoto's, al zou de AA 787B er zo 1 kunnen zijn

Overzichtjes 1:18 en 3x 1:12

(onder de Renault R26 zit de '03 Minardi van JV en een '82 MC Porsche 956L, onder de Audi kaart zit een Norev Peugeot 905B)

De Porsche 911 RSR Turbo heeft een handtekening van Gijs v Lennep himself:

En mn 'verzameling' van wat losse 1:43 en boxed sets

(De MC Peugeot 406 STW displaycase is custom made)

(idd, ik ben fan van Tom Coronel

(in de Mitsu had Richard Burns zn eerste overwinning)
Ook koop ik wel is andere race merchandise zoals deze zeefdruk van Lammers op Le Mans met zijn handtekening erop, ik heb nummer 69 van de 350

Er staan onderin de kast ook nog wat straatversies zoals een GT90, XJ220, Audi Avus maar die kent iedereen ondertussen wel

(er komen misschien nog is betere pics als ik een andere digicam heb