Zou ook kunnen, maar ALTAYA is ook van IXO ...Schumi28 schreef:Erg mooie aanwinsten.![]()
Die Venturi is die niet van Ixo dan
ebay, van een verkoper in Duitslandroelie 007 schreef:geweldig overzicht![]()
![]()
die vita aston martin heb je die bij het team besteld of op ebay gescoord
ik heb ze bij het team besteld maar nog niks in huis vandaar de vraag
model1op43 schreef:Zou ook kunnen, maar ALTAYA is ook van IXO ...Schumi28 schreef:Erg mooie aanwinsten.![]()
Die Venturi is die niet van Ixo dan
Deze heeft wel die kenmerkende kl#&e driehoekschroefjes in de bodem, maar niet het logootje van IXO.
Volgens mij mag IXO het logo van de 24 heures du Mans niet meer voeren op haar modellen en dat zit er hier gewoon op![]()
Ik weet het dus niet zeker, maar voor die 8 euro ben ik er erg blij mee
Ik heb inmiddels 2 Aston Martins van Ixo gekocht waarbij het 24Hr logo niet is ingevuld, maar als witte decal is aangebracht.Fruitcake schreef:Ah, dus daarom zitten ze niet op al hun nieuwe LM racers, wel erg jammer want ze hebben leuke boxed sets
Weet je de reden ook?
Ah, dus daarom zitten ze niet op al hun nieuwe LM racers, wel erg jammer want ze hebben leuke boxed sets![]()
Weet je de reden ook?
Das wel weer erg jammer dan, ik ben geen 1:43 verzamelaar maar Ixo maakt toch leuke betaalbare modellensquadraminiatura schreef: Ik heb inmiddels 2 Aston Martins van Ixo gekocht waarbij het 24Hr logo niet is ingevuld, maar als witte decal is aangebracht.
Op de onderzijde van de display zit een ziplockzakje met cijfers en een verknipte text 24 heurs du Mans wat je met (heel) wat geduld aan kan brengen.
Volgens bijgesloten tekst is het contract van de rechten met de ACO en IXO niet verlengt, en mogen zij die text dus niet (meer) gebruiken, ook vermelden zij dat "er aan gewerkt" wordt.
Oudere Ixo's en ook de Altaya's, DelPrado's en weet ik welke tijdschriftseries door Ixo gevoed worden ,zijn blijkbaar nog voor deze maatregel geproduceerd.
We wachten maar weer af![]()
Maar...zeker de complimenten voor de vitrine''s en opstelling van jouw verzamelingsupermooi gedaan.
Happy collecting,
Ferry