Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Daar is ie dan eindelijk voor je Tinman, gefeliciteerd met de aanwinst! Hang je de uitlaten nog even recht? want dat hebben ze bij Autoart op dit model vergeten
Ik denk niet dat ik me ga wagen aan die uitlaten. Ik ben bang dat ik dan eerder de uitlaten compleet afbreek en nooit meer goed erop krijg dan dat ze er beter op worden
Op het autoweek forum weten ze hier al vanaf, maar mijn Diablo 6.0 is al het verkleuren! In normaal zonlicht is er niets van te zien, maar met de lamp aan is duidelijk te zien dat de bumpers, spiegels, tankdop en dakspoiler verkleuren
Tis duidelijk te zien inderdaad Tinman! Bij een Honda S2000 ook eens zo gezien, vooral met geel erg opvallend. Ik heb het in ieder geval ook met een paar modellen, maar vind het hier wel erg opvallen! zeker met die lichte kleur
Was het in het begin allemaal wel 1 kleur dan? Want dat er een kleurverschil kan zijn tussen de plastic en metalen delen is een bekend probleem van AA. Van verkleuren heb ik nog niet gehoord...
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
Stuur eens een mailtje naar autoart, ge weet nooit dat ge een positieve reactie krijgt,
bij minichamps heb ik al eens geweten da ze de persoon een nieuw model gegeven hebben
Succes ermee,