Ben het hier helemaal mee eens, en die Suaber is inderdaad top, daar word gewoon met details gesmetenboerke04 schreef:Dat zijn twee prachtaanwinsten, van de 3 Bentley's die AA heeft uitgebracht is deze 2002 versie in mijn ogen de mooiste. De Sauber is natuurlijk een schitterend gedetailleerd model
.
ging mij niet om welk jaar, ik wilde gewoon een van die strakke bentley le mans hebben...en deze viel in het oogMeestal zie ik de Le Mans 2003 winnaar in de vitrine staan bij de Breitling dealers
Omdat ze in Amerika (waar Exoto zit) niet zo van rally's houdenjurdup schreef:die suaber is mega !!!
waarom maakt exoto geen zo een rallymodellen
Ik moet helaas bekennen dat dit gefotoshopped is... Had het graag met een andere techniek gedaan, waar dan had ik de sneeuwsporen verwoest(dan had ik er een plaat onder gelegd en er onder vandaan getrokken met een lange sluitertijd...blijkbaar was hij dan ook over beleicht geweest...dus adobe cs4 bracht hier de uitkomst...sorry guyz..Mooi model en schitterende foto's, vooral de laatste 2.
Is dit gefotoshopt of heb je andere techniek gebruikt? Ik ga voor de eerste optie, maar verras ons...