Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Op de lelijke chromen neusgaten na en toppertje. Ik vond het eerst een lelijke hyundai/Mondeo, maar ik ben er ondertussen aan gewend, op de neus na een hele mooie bak! 510pk en 625newtonmetertjes is ook niet karig!
Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.
voor mij is dit een droomauto ik heb nu eenmaal een enorme zwak voor engelse auto als jagg`s
dit gaat bij mij voor op BMW ,Mercedesen en Audi`s ondanks de soms wat slordige afwerking
ik vind wel dat ze de uitlaten wat beter hadden mogen stileren op een ``gewone XF`` zijn ze mooier afgewerkt
Tsja, stijl en Jaguar is al een tijdje geleden vrees ik.
De specs zijn wel goed te noemen, beetje Lexus IS-F zelfs.
Maat wat betreft styling niet mijn kopje thee.
Sportive Mondeo met een VW daklijn/middenstuk en een Renault kont. Fijn voor de toekomstige eigenaar dat het daardoor mogelijk zal zijn onopvallend in de file te staan. Al heb ik niet het idee dat je daar een Jaguar voor koopt.
Kortom vind het niks. Enige pluspunt is de bolling naar de koplamp toe. Dat heeft wel een klassieke knipoog naar tijden dat Jaguar wel de moeite was.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert.
De Zolfe heeft een space frame chassis en de buitenkant is van composietmateriaal. Daardoor is het gewicht beperkt gebleven tot 700 kilo. De motor van dit eerste type is een 2,3-liter viercilinder van Ford met 185 pk. Die is gekoppeld aan een handgeschakelde vijfbak van Mazda. Voor wie zijn Zolfe ook wel eens buiten het circuit rijdt, zijn airco en elektrisch bedienbare ramen als luxe opties. Jaarlijks moeten dertig exemplaren worden gebouwd.