En als je dan een tijdje geleden toevallig een Audi 80 op de foto gezet hebt...................
Zo ga ik eigenlijk té snel door de foto-voorraad heen; maar deze auto hoort natuurlijk gewoon bij dit onderwerp.
Deze Audi 80 is ietsje jonger dan het exemplaar op Tripoux z'n foto; maar Norev vermeldt jammergenoeg nooit bouwjaren op de doosjes.
De RS4 heb ik meegefotogfafeerd omdat ik geen klassieke Audi's meer had die nog niet op de foto staan.
Zo'n moderne auto hoort eigenlijk niet thuis in het topic (en niet in mijn verzameling)
De RS4 betreft een "dealer-model" waarvan er vaak zoveel gemaakt worden dat ze als restpartij "gedumpt" worden voor weggeefprijzen...............
€ 5,- voor een Minichamps dus.
Want wie koopt er nu nog een "modern model" van een aantal jaren oud? Echte klassiekers blijven wat dat betreft interessanter.................
Totdat er een generatie verzamelaars komt die "onze klassiekers" nooit gekend heeft !
Zo las ik laatst ergens op een topic dat een jonge verzamelaar de rechter buitenspiegel op een 70-er jaren model miste.
Hij wist natuurlijk niet dat in de seventies een rechter buitenspiegel niet gebruikelijk was.
Audi 80 Norev
Audi RS4 2000 Audi authentic collection (Minichamps)