De Arrows Yamaha FA18 Damon Hill 1:43
Ik was al enige tijd er naar opzoek maar nu toch eindelijk gevonden.

Hier sluit ik me volledig bij aanTestaRossa schreef:1 van de mooiste Arrows' die er rond hebben gereden........prachtig model.
Inderdaad Supernova,de kleinere teams heb ik altijd wel een warm hart toegedragen.Leuk om te lezen dat teams als Jordan, Minardi en Sauber je voorkeur hebben, die kleinere teams hadden vaak aparte wagens met jaarlijks wisselende liveries, dus die zijn zeker interessant om te verzamelen (mijn verzameling bestaat ook voor een groot deel uit kleinere teams). Wat mij betreft hoort Prost (en Ligier) ook nog in dat rijtje thuis. Succes met je verzameling!
Ik heb dit model ook en vind 'm een van de mooiste uit m'n collectie. Grappig trouwens dat ik het in 1997 echt een lelijke wagen vond (die ook nog eens traag was en bijna elke race stuk ging). Pas jaren later ben ik het model gaan waarderen. 1997 is wat mij betreft sowieso een Formule 1 seizoen met veel mooie wagens.![]()
Leuk om te lezen dat teams als Jordan, Minardi en Sauber je voorkeur hebben, die kleinere teams hadden vaak aparte wagens met jaarlijks wisselende liveries, dus die zijn zeker interessant om te verzamelen (mijn verzameling bestaat ook voor een groot deel uit kleinere teams). Wat mij betreft hoort Prost (en Ligier) ook nog in dat rijtje thuis. Succes met je verzameling!
en bijna nog een race wist te winnen ookTestaRossa schreef:1 van de mooiste Arrows' die er rond hebben gereden........prachtig model.