Eindelijk men foto's van de Nissan GT-R AutoArt 1:18 !!
- Den_Bruyne
en weer eentje bij
heb weer een plank bij dus kan weer verder verzamelen
Juist gekocht de Nissan GTR 1/18 AA :d zeer mooi :d
Juist gekocht de Nissan GTR 1/18 AA :d zeer mooi :d
- Den_Bruyne
Re: Hier zijn de foto's volledige update collectie
Morgen beloofd :d 

Re: Hier zijn de foto's volledige update collectie
oke,ik kijk er naar uit... 

- Den_Bruyne
- maikel
- Schaal: 1:18
Re: Eindelijk men foto's van de Nisaan GT-R AutoArt 1:18 !!
Hij is mooooooi, ik wil m ook nog hebben

Modelautoteller: 145 stuks 1:18 11-08-2014
- FordMustangGT
- Mr. Dj M.
Re: Eindelijk men foto's van de Nissan GT-R AutoArt 1:18 !!
Mooie aanwinst hoor! Die ga ik ook nog aanschaffen, weet nog niet wanneer maar gaat komen. Weet nog niet welke kleur eerlijk gezegt. Wacht even tot alle uitzijn en kijken we verder, heb al witte R34 V-Spec II
Maareh even tussendoor, waarom die thumbnails en Imageshack, beide zijn traag en klikken op die dingen krijg je weer popups
Ik raad je aan gewoon Tinypic of Photobucket te gebruiken, dat laat altijd vlekkeloos eigenlijk en upload ook veel sneller

Maareh even tussendoor, waarom die thumbnails en Imageshack, beide zijn traag en klikken op die dingen krijg je weer popups

Ik raad je aan gewoon Tinypic of Photobucket te gebruiken, dat laat altijd vlekkeloos eigenlijk en upload ook veel sneller

- Den_Bruyne
bedankt voor de tip :dMr. Dj M. schreef:Mooie aanwinst hoor! Die ga ik ook nog aanschaffen, weet nog niet wanneer maar gaat komen. Weet nog niet welke kleur eerlijk gezegt. Wacht even tot alle uitzijn en kijken we verder, heb al witte R34 V-Spec II![]()
Maareh even tussendoor, waarom die thumbnails en Imageshack, beide zijn traag en klikken op die dingen krijg je weer popups![]()
waar haal je de informatie vandaan van een MG TF 1:18?? ben daar ook wel geintereseert in :d heb een MG F 1:18
- Mr. Dj M.
Graag gedaan en jij ook geïnteresseerd? Kreeg vandaag een mail van iemand die zich kennelijk speciaal op het forum had aangemeld om de interesse in de twee overgebleven Tf's te laten horen. (Zie dit topic.)
Waren er nog twee beschikbaar, maar een mede lid van het Mgf forum heeft misschien ook nog interesse dus die krijgt dan voorrang. Misschien dat we er toch nog meer hierheen kunnen krijgen, maar dat is even afwachten. De tien modellen die nu deze kant op komen, komen pas in de eerste week van februari hierheen i.v.m. Chinees nieuwjaar, staan nu al wel bij de verkoper op verzending te wachten gelukkig. Afpakken doen ze dus niet meer, want kan hard gaan met de voorraad in het warehouse.
Misschien dat we eind volgende maand dan ook weer wat kunnen doen, maar moeten even kijken naar de interesse, de meeste haken toch wel af bij dit soort bedragen. Voor minder gaat het echter niet lukken ook niet bij de zeer kleine kans dat er nieuwe geproduceerd gaan worden.
Waren er nog twee beschikbaar, maar een mede lid van het Mgf forum heeft misschien ook nog interesse dus die krijgt dan voorrang. Misschien dat we er toch nog meer hierheen kunnen krijgen, maar dat is even afwachten. De tien modellen die nu deze kant op komen, komen pas in de eerste week van februari hierheen i.v.m. Chinees nieuwjaar, staan nu al wel bij de verkoper op verzending te wachten gelukkig. Afpakken doen ze dus niet meer, want kan hard gaan met de voorraad in het warehouse.
Misschien dat we eind volgende maand dan ook weer wat kunnen doen, maar moeten even kijken naar de interesse, de meeste haken toch wel af bij dit soort bedragen. Voor minder gaat het echter niet lukken ook niet bij de zeer kleine kans dat er nieuwe geproduceerd gaan worden.
Ja, ik zie ook liever de foto's ipv thumbs...
Is ie toch waard, niet ?
Is ie toch waard, niet ?

Mooie update. Met elke nieuwe Skyline wordt ik er steeds meer fan van. De R34 maakte mijn hoofd al aan het tollen, maar de R35 gaat nog een stapje verder. 

- Mr. Dj M.
Nu nog de R33 eens op schaal he!