Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Dat is een grote tegenslag voor jullie Iedereen heeft een breekpunt en ik denk dat je zus die nu bereikt heeft.
Ik wens jullie zeer veel sterkte toe en dat het toch eindelijk is helemaal weer goed komt
Dat we je veel sterkte wensen is vanzelfsprekend , maar nu je zus het begeeft is een extra schep die jij, je familie en zeker je zus helemaal niet verdienen, ik hoop voor je dat dit jaar toch erg goede dingen voor je gaat brengen en dat je zus er mentaal 2x zo sterk uit zal komen.
Kop op Jaap, laten we hopen dat het volgende nieuws uit Elspeet een stuk positiever is!
Net als de anderen wens ik jou, je familie en natuurlijk je vader heel veel sterkte toe, en hopelijk kun je via dit topic weer wat kracht putten om je vader (en nu ook je zus) verder te steunen
Ook veel sterkte voor jou en je familie vanuit Zoetermeer toegewenst
Groeten Marco
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
Echt vreselijk dat je zoiets moet meemaken, dat wens je niemand toe. Maar veel sterkte toegewenst namens mij. En zoals al gezegd probeer het positief te houden.
We hebben weer wat nieuws van het ziekenhuis:
Ze hebben een nieuwe CT-scan gemaakt, om te kijken of de tumoren gegroeid waren, met als vervolg welke behandeling er zou gedaan worden.
Bij de CT-scan van februari waren er dus 2 plekjes in het longgebied (waar de long gezeten heeft), en 1 in de buik.
Op de Scan van nu is te zien dat het plekje in de buik gegroeid. En dat in het longgebied is 1 plekje erbij gevonden, en de 2 die er al zaten, weer kleiner zijn geworden.
Er is ook nog een nieuw stukje in de buik gevonden.
Nu volgt er eerst een onderzoek waarom de 2 plekjes in de longen zijn geslonken. Bestraling zal niet lukken, dus na het onderzoek zal er waarschijnlijk chemotherapie volgen.