Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Deze GT2 van Cararama kwam ik voor een belachelijk prijsje tegen dus kon ik hem niet laten staan. Op zich ziet hij voor die 2,50 euro prima uit alleen de achteras is véél te kort waardoor de wielen te ver naar binnen stonden. Gelukkig had ik een paar oude 1:38 modellen staan waarvan ik assen en velgen kon gebruiken
Dit ziet dus niet uit:
De nieuwe, bredere as:
En de nieuwe velgen:
En het resultaat:
Porsche 911 GT2 (Hongwell)
Laatst gewijzigd door Bien op di 24 mar 2009 21:38, 2 keer totaal gewijzigd.
De GT2 hierboven zat in een pakket van 5 modellen. De afwerking is niet hoogwaardig, maar het waren goedkope modelletjes (nog geen 13,50 euro voor alle 5 modellen bij elkaar) dus voor die paar euro kon ik ze gewoon niet laten staan. En rekening houdend met de prijs ben ik er best tevreden over.
Lexus GS300 (Hongwell)
Audi TT (Hongwell)
Mitsubishi Lancer Evo (Hongwell)
Peugeot 206 CC (Hongwell)
Laatst gewijzigd door Bien op di 24 mar 2009 22:28, 6 keer totaal gewijzigd.
Mooie modellen . Die 911 is ook erg opgeknapt van die nieuwe velgen. Maar hoe krijg je James Bond's los? Heb je daar een speciale schroevendraaier voor?