wel balen modellen gaat nu op ebay weg boven de 150 (niet dat dat veelste bezopen is

dan de Maybach 57 s in 't zwart heb gehoord dat deze ook terug zou komen klopt mijn informatie die ik gekregen heb ofniet?

Je kunt er toch vanuit gaan als winkels het model binnenkrijgen dat 'ie uitgeleverd wordt en dus overal verkrijgbaar wordt?Fruitcake schreef:En dat hij hem verwacht zegt ook niet veel over de echte leverdatum
Ik hoop 't wel, want ik wil beide modellen nog graag voor een mooie prijs aan m'n verzameling toevoegenmercedes fan schreef:...klopt mijn informatie die ik gekregen heb ofniet?
T*RING Wat een gave bak is dit
en de gewone range roverRicardo schreef:Ik gok rond de 100 euriMaar hij is wel erg gaaf. Ik ben blij dat de ERTL versie al weg is
Nu de Range Rover Sport nog
galleria ferrari schreef: en de gewone range rover![]()
Gr. Dimitry
ik hoop er alleen opRicardo schreef:galleria ferrari schreef: en de gewone range rover![]()
Gr. Dimitryvolgens mij heeft AA de gewone Range Rover nog niet aangekondigd helaas
Doe mij die ook maarRicardo schreef:Ik gok rond de 100 euriMaar hij is wel erg gaaf. Ik ben blij dat de ERTL versie al weg is
Nu de Range Rover Sport nog