Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
vandaag gekocht in de fun, een mercedes-benz 560 sec van revell premium.
ik weet niet of deze een zeldzame serie is maar ik laat hem in zijn originele doos, anders verpruts ik hem toch
verwacht: bmw e36 race wagen van ut models
mclearen streetcar (oranje) van ut models
Die Groene Ferrari 250 GT Lusso was het eerste model die ik ooit aanschafte op de leeftijd van 5 jaar Heb hem nog steeds al is de kleur veranderd in rood
jonnoT schreef:Die Groene Ferrari 250 GT Lusso was het eerste model die ik ooit aanschafte op de leeftijd van 5 jaar Heb hem nog steeds al is de kleur veranderd in rood
jonnoT schreef:Kan ik je effe niet aan helpen Heb hem niet meer op Imageshack staan
niet erg, ik heb onlangst gezien dat er een ferrari f40 (1/18 white) van bburago is.
ben opzoek naar zo ééntje, weet jij per toeval waar ik deze nog kan vinden?
naar het schijnt een zeldzaam model.
borbase, hoe bedoel je? en toch niet kwaad ofzo?
en een ferrari wit spuiten is mijn ding niet. ik hou het bij originele modellen.
en modelbouw kopen en niet maken,tja wil het wel doen maar vrees voor mislukking
en tis leuk om in huis te hebben. maar OOIT komt het wel in elkaar.
borbase, dat was maar een geintje... ik verkoop niks betreft mijn verzameling,
nu NIET later ook NIET. ik ben erg trots op mijn collectie en zeker op de zeldzame modellen
en het zou zot en idioot zijn om deze te verkopen 'nu of later' als je er een lange tijd opzoek bent geweest.
neenee, zo'n verzamelaar ben ik niet, kopen om te verkopen doe ik niet aan mee.