Eindelijk weer wat nieuws te melden

En wat voor nieuws !!! Nee, geen ABC

maar wel een model waar ik al jaren meebezig ben geweest. Heb op het punt gestaan om zelf een modelletje van de 1:1 te laten ontwikkelen, Maar dat kwam niet rond en ik kreeg eht nieuws via Neo dat Norev met een model ervan op de markt zou komen.
Dat zou dus vorig jaar november al gebeurt moeten zijn

,maar heb hem dan eindelijk
Ik rij sinds 2004 Nissan 100 NX en wilde daar graag een model van hebben. Grappige is dat ik een rode had maar dattie net is omgeruild voor een mooie donkerblauwe (het dank aan mijn vriendin) omdat de rode teveel onkosten voorde APK had

Gelukkig heb ik de rode NX goed verkocht en de centjes weer afgedragen aan Linda

Extra pluspunt is dat ik nu stuurbekrachtiging heb en dat is voor iemand met slijtage in beide AC (schouder/sleutelbeen) gewrichten een welkome optie
Nissan 100 NX ( 1/43 model by Norev)
Het model is alleen uitgebracht in rood en vertegenwoordigd een 100NX uit de periode 1991-93. Daarbij heeft het model een zogenaamde GTi bodykit, die in Nederland alleen op de 2.0 GTi zat maar in omringende landen ook standaard op de 1.6 modellen geleverd werd.
Het zou een te grote verbouwing worden om het model om te toveren naar mijn 100NX 1.6 injectie uit 1995. Zal wel de zwarte lijst rood maken omdat modellen vanaf 1993 dat hadden