Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Geweldig mooie modellen, zonde dat Kyosho niet verder mag gaan met het uitbrengen
van Ferrari modellen.
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Zeer fraaie Ferrari modellen erbij, zien er super uit Jammer dat Kyosho moet stoppen, Ferrari zal uiteindelijk toch ook liever de Kyosho's zien dan de Hotwheels?
Bedankt allemaal weer voor jullie leuke reacties. Heeft iemand toevallig nog een adres waar ze mooie (niet te dure) vitrines maken die niet te diep zijn en die je niet hoeft op te hangen? Ongeveer 60 b x 20 d x ± 180 h
Ik hoor het wel.
Prachtige update! Kyosho levert echt mooi werk voor die prijzen. Het is een groot verlies voor de Ferrari verzamelaars dat Kyosho niets meer mag maken, leveren of fabriceren. De koek is op, heel erg jammer. Maar we kunnen nog steeds genieten van al dat moois dat ze ons gebracht hebben!
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
Hierbij de Testarossa zoals beloofd. De andere foto's zijn van een Ferrari F40 1:8 Pocher. Het model is flink beschadigd,is een paar jaar tijdens een inbraak op kantoor gesneuveld toen ze weg wilde komen. Ik zei tegen mijn baas dat hij hem moest opknappen. Hij zei toen als jij hem nou opknapt mag je hem houden. Dat laat ik me geen 2x zeggen, dus vrijdag meteen meegenomen. Als er nog mensen zijn die toevallig een voorruit en decals hebben laat het me weten. Het model gaat binnekort naar het schade bedrijf om hem te richten en te spuiten. Ik hou jullie op de hoogte!