Formule 1 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
TestaRossa
Schaal: 1:43
Contacteer:

Re: Formule 1 2009

Bericht door TestaRossa »

Tot nu toe veruit de mooiste :cool:
En we weten meteen hoe de Torro Rosso STR4 eruit komt te zien natuurlijk :P

Dan is het nog wachten op Force India en "Honda"...........
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
fish88

Bericht door fish88 »

Die hoge randen bij de neus werden veel in Indycar gebruikt. En die Diffuser ziet er erg slim uit, maar ja daar heb je ook iemand als Newey voor ingeschakeld :worshippy: .
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

Die hoge punten op de neus is niet anders dan ruimte voor de voorwielophanging. Dit is wel vaker vertoond.
En zo een lage spoiler heeft Newey gewoon afgekeken van een oude Tyrell en Renault.
Dat mini bolletjes is het enige opmerkelijke wat mij betreft.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

Autosport.nl schreef:Op 24 februari a.s. zal USF1 haar programma offcieel aankondigen. Naar verwachting zullen er tevens twee Amerikaanse rijders gepresenteerd worden.

Plannen USF1 beginnen vaste vorm aan te nemen
Ondanks de economische recessie lijken de plannen voor het USF1 team van Ken Anderson en Peter Windsor behoorlijke vormen aan te nemen. Op 24 februari a.s. wordt het team officieel aangekondigd. Voorlopig lijken initiatiefnemers Ken Anderson en Peter Windsor over een budget van 64 miljoen Amerikaanse dollars te beschikken.

Initiatiefnemer Ken Anderson verklaarde gisteren in een telefonisch interview dat hij Danica Patrick uit de IRL wil losweken. “Ik weet niet zeker of zij het wil doen, maar ik weet zeker dat Tony George mij wel kan vermoorden als ik dit doe. Wij willen haar graag testen. Scott Speed, die nu in de NASCAR-series uitkomt is eveneens een kandidaat. Speed kwam in 28 F1 races voor het team van Torro Rosso uit.

Ook de naam van Conor Daly, de zoon van Derek Daly en Josef Newgarden, die nu in een Europese Formulewagenklasse uitkomen lijken voor de toekomst in de picture te zijn,

Onderhandelingen met Epsilon Euskadi
Op dit moment lopen er zware onderhandelingen met het team van Epsilon Euskadi dat haar LMP1 programma heeft moeten beperken tot Le Mans. Epsilon Euskadi beschikt over een windtunnel die aan alle FIA-normen voldoet en voor de wintertests in Spanje lijkt het volgens Anderson een ideale lokatie. Anderson noemt het voortijdige vertrek van Honda uit de Formule l geen verrassing.

Anderson: “Max Mosley moest wel ingrijpen om de enorme financiële uitgaven in de F1 te beperken. Formule 1 moet terug naar de tijd toen het nog echt business was en Ron Dennis, Frank Williams en Eddie Jordan het voor het zeggen hadden. Die namen toen intelligente beslissingen. Een kleine hindernis en de gehele tent stort in elkaar.”

Anderson: “In 1992 was de Willams de meest geavanceerde Formule 1 auto. Hun budget bedroeg minder dan 30 miljoen pond. Ik mis de tijd dat we nog eens gekke dingen konden doen."
rsh_scuderia
Moderator

Cowboys achteraan de grid. Kom maar door. Dat zal niet zo heel veel worden, waarschijnlijk zijn ze na 3 jaar met de straat tussen de benen weer weg, maar een beetje veldvulling kan nooit kwaad. :dance:
Peter Parker
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Peter Parker »

Ik ben zo voor een vrouw in de F1, dat zou het echt goed doen.
rsh_scuderia
Moderator

Tot nu toe waren de vrouwen in F1 geen succes.
Hoe "mooi" Danica Patrick dan ook mag wezen, ze moet kunnen sturen. En beter dan gemiddeld. Ik betwijfel of zij dan zo veel beter is dan Scott Speed, Piquet Jr., Jenson Button of Bruno Senna om een paar rijders van gelijk kaliber te noemen. Laat staan Alonso, Hamilton, Raikonnen of Vettel die het snelste zijn van het veld.
boerke04

Bericht door boerke04 »

Peter Parker schreef:Ik ben zo voor een vrouw in de F1, dat zou het echt goed doen.
Dat zou het zeker goed doen, in de pitstraat met schandalig weinig stof om het lichaam :wink: :angel: .

Nee even serieus, als een Danica Patrick of welke andere vrouwelijke coureur dan ook de snelheid heeft om in de F1 mee te komen dan moeten ze natuurlijk gewoon een kans krijgen :thump_up: . Ik ben eens benieuwd naar het Amerikaanse F1 project, hoe meer zielen hoe meer vreugd dus laat maar komen :cool: .
Afbeelding
St. Paul

Bericht door St. Paul »

Anderson: “Max Mosley moest wel ingrijpen om de enorme financiële uitgaven in de F1 te beperken. Formule 1 moet terug naar de tijd toen het nog echt business was en Ron Dennis, Frank Williams en Eddie Jordan het voor het zeggen hadden. Die namen toen intelligente beslissingen. Een kleine hindernis en de gehele tent stort in elkaar.”
Anderson moet geen team gaan leiden maar de FIA, ipv die Nazi.
RIP McLaren Formula 1 - 1963 / 2016
Proud Bentley Boy - Bentley Continental GT3 Goliath of GT racing
Remember Boerke - MAF HELD - 30-01-04 / 08-04-09
Wie Ricardo niet eert, is het grote niet weert. :rico:
fish88

Bericht door fish88 »

Ik begin dat Amerikaanse F1 project steeds lager in te schatten. Natuurlijk Danica is wel de snelste dame van het moment, en op ovals kan ze best een aardig potje gassen. Maar in F1 heb je helaas geen ovals en laat ze nou net op Road Courses niet echt uitblinken.

En Scott Speed? Seriously?

Afbeelding
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Nou ja liever Danica Patrick erbij, ook al breekt ze geen potten :mrgreen:

Met de 'crisis' zijn de pitbabes toch al wegbezuinigd, dus dan maar in de wagen :worshippy:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
roelie 007

Bericht door roelie 007 »

de eerste foto's die ik zag van de wagens van 2009 had ik zoiets van mmmmmm niet mooi,
lelijk zelfs maar hoe meer teams de wagen presenteren hoe mooier ik ze ga vinden.
Ben alleen benieuwd hoeveel voorvleugels er bij de start van elke GP naar de vernieling worden gereden.
Misschien wel leuk idee om een voorspelling te doen hoeveel voorvleugels er bij de start van een GP door de lucht vliegen.....

Mijn voorspelling is 6 voorvleugels tijdens de 1ste GP :shock: :shock:
rsh_scuderia
Moderator

Mijne 0.
Ik maak mij er niet druk om en de heren coureurs stellen zich aan in de vorm van Meisje Kubica die bij iedere verandering loopt te huilen als een baby.

De rest heb ik er niet over gehoord. Kwestie van wennen, maar over 3 jaar is het normaal en lijken de vleugels van afgelopen jaar te klein van voren en te groot van achteren.
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

1 voorvleugel, die van Massa :twisted:
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Markopolo schreef:1 voorvleugel, die van Massa :twisted:
das inderdaad een zekerheidje :mrgreen: :thump_up:
Grote kans dat (als er eentje mee rijd) er ook een vleugel sneuvelt van een kamikaza-jap
Afbeelding
Plaats reactie