brambo21 schreef: kan ik misschien wagen aan een vito
moet ik ook nog op zoek hoe ik aan de decals kan en ga komen ?
nogmaals bedankt zover
Beste Bram,
dit lees ik graag, eerst zelf proberen, de meeste bouwers / verbouwers zijn ook begonnen met makkelijke projecten. En als zij de vaardigheden in de vingers hebben, gaan ze vaak een stapje verder en verder.
Over decals: je kan een decal sheet kopen, bij de betere gesoorteede modelbouw winkels, voor je eigen kleuren printer (laser als wel inktjet, met handleiding). Zodat je je eigen decals kan maken.
Verder kan je misschien over nadenken, om op een internationale veilingsite, een decal setje te kopen van een 1/43 Mclaren F1 racer van Tameo, op zo'n decal setje zitten al je reklame uittingen
Als je aan een bouwbeschrijving van een Tameo F1 kit kan komen, hier staan ook de juiste kleur nummers bij om hun model correct te bouwen.
Advies, als je weinig tot geen bouw- of verbouw ervaring hebt, loop ff de plaatselijke speelgoed winkel binnen, koop een goedkoop bouwdoosje (vliegtuigje ofzo) en probeer hier je kunstjes op.
Als je verf gaat spuiten, let op de temperatuur, vetvrij model en natuurlijk stofvrije werkruimte.
Ik hoop dat ik je een beetje op weg heb kunnen helpen.
Succes, Ron