Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Helaas! Ik zit er nog steeds op te wachten... Leuk die belangstelling Als hij binnen is ga ik hem zo snel mogelijk showen natuurlijk! Ik werd alleen wel een beetje bang van het bericht dat hij de doos was vergeten mee te nemen. Waar heeft ie hem dan in vervoerd!!?? Nouja gewoon nog even geduldig wachten en als ik hem binnen heb (hopelijk in goede staat) staat ie snel op het forum.
------------Ferrari, only modelcars.. because I can't afford a real one -----------
En ja hoorrrrrr daar issie dan gelukkig in de beloofde goede staat met een doos die ook in goede staat was. Helemaal tevreden dus De foto's van Pasmaar ga ik natuurlijk niet overtreffen, maar hierbij toch mijn eigen (noem het dan maar huiselijke) foto's!
Vooral die matzwarte motorkap en kofferkap vind ik erg vet, ik dacht dat het normale glanzende lak was maar door het matzwarte ziet hij er echt klassiek uit!
------------Ferrari, only modelcars.. because I can't afford a real one -----------
yvdhaak schreef:Ziet er goed uit! Zijn ze allebei van Anson?
Ja zijn allebei van Anson.. te herkennen aan de mooie roze kleur.. Hebben meer mensen ervaring met dat probleem? Toen ik hem kreeg (vroeger een keer op een verjaardag ofzo) was ie al zo roze. Valt zo nog niet heel erg op maar vooral naast de Ferrari's van andere merken zie je het heel goed.
Het lijkt me wel leuk om bij deze twee nog eens de Targa te kunnen voegen, die is volgens mij niet door Anson gemaakt, dus dat zal dan een Hotwheels worden.
Heel leuk sieb!!
Wat de kleur betreft het klopt helemaal, heerlijk zo'n afwijkende kleur....!
Als een targa koopt weer dan verstandig en koop bv. een gele variant zodat je geen last heb van het kleur verschil als je ze naast elkaar zet.
mo360 schreef:Heel leuk sieb!!
Wat de kleur betreft het klopt helemaal, heerlijk zo'n afwijkende kleur....!
Als een targa koopt weer dan verstandig en koop bv. een gele variant zodat je geen last heb van het kleur verschil als je ze naast elkaar zet.
Gr. Mike
Ja inderdaad, dat had ik ook al bedacht. Ik geloof dat hij naast Ferrari rood ook in geel en donkerrood wordt gemaakt dus dat zal dan in ieder geval één van die twee worden en niet de Ferrari rode. Ach ja, tis gewoon een kwestie van tactisch neerzetten in de vitrine zodat de roze kleur niet zo opvalt (tussen een grijze en een zwarte Ferrari in bijv. )