Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Erg mooi model van HotWheels! Mooie aanwinst in je collectie. De coca Cola versie is ook heel erg mooi! Ik hoop binnenkort foto's te kunnen plaatsen van dit model. Met name de zwarte velgen zijn heel erg stoer! Maar deze van Bruno Senna mag er zeker zijn!
Live life in the fast lane! Ferrari 430 Suderia!!!
Vind het een heel mooi model van Kyosho, niks mis mee.
Maar idd die 6 uitlaten is niet zo mijn ding.
Is dat trouwens orgineel die 6 uitlaten, ?? Als dat zo is dan heb ik dat nooit geweten.
Grtz marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Ik kon deze kleur nog niet , heb hem zelf in het rood, maar het staat hem wel erg goed.
Probeer het zelf zoveel mogelijk bij rood te houden , anders is mijn huis te klein
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)