Topic voor games!
- Lexusfreak
Re: D'r was toch ooit een topic over games?
Ga geen 40,- per maand betalen voor XBOX live....XBOX zuigt....PS3 rulleert omdat het gratis is.
Vandaag GRid gekocht, wat een ommeunig Kwalitatief Uitermate Teleurstellend spel vergeleken met GTA4 en GT5 Prologue.
Vandaag GRid gekocht, wat een ommeunig Kwalitatief Uitermate Teleurstellend spel vergeleken met GTA4 en GT5 Prologue.
- fish88
- Schaal: 1:43
Per maand? 60 Euro in een jaar... 5 Euro per maand! Oke het is Nederland maar zo een frek ben ik nou ook weer niet.Lexusfreak schreef:Ga geen 40,- per maand betalen voor XBOX live....XBOX zuigt....PS3 rulleert omdat het gratis is.
PS3, het enige positieve wat ik van vrienden hoor is dat het Blu Ray heeft voor de rest heb je niks aan een GAMEconsole als er niet eens goede spellen uitkomen, ja Killzone 2 en GT5 voor de rest heb je er niks exclusief wat de Xbox niet heeft... Want Microsoft koopt lekker alle exclusieve spellen weg

Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
- Lexusfreak
fish88 schreef:Per maand? 60 Euro in een jaar... 5 Euro per maand! Oke het is Nederland maar zo een frek ben ik nou ook weer niet.Lexusfreak schreef:Ga geen 40,- per maand betalen voor XBOX live....XBOX zuigt....PS3 rulleert omdat het gratis is.
PS3, het enige positieve wat ik van vrienden hoor is dat het Blu Ray heeft voor de rest heb je niks aan een GAMEconsole als er niet eens goede spellen uitkomen, ja Killzone 2 en GT5 voor de rest heb je er niks exclusief wat de Xbox niet heeft... Want Microsoft koopt lekker alle exclusieve spellen weg![]()
.
Microsoft sucks.....
- Niek-106
- Schaal: 1:18
- Contacteer:
grid is inderdaad een ontzettend Kwalitatief Uitermate Teleurstellend spel!!!!
kan niet wachten tot het officele spel van GT5 uitkomt!!
Niek
kan niet wachten tot het officele spel van GT5 uitkomt!!
Niek

De PS3 zal bij velen de favoriet blijven door de Gran turismo games..
Nu dit jaar met GT5.. daar kan Xbox niets degelijks tegenover zetten.. buiten wat arcade games of games die GT5 trachten na te maken.
met vaak hilariteit als gevolg
enneuh als het erop aan komt blijven de XBOX en PS3 ver achterop tov PC qua beeldkwaliteit, waarom dan veel geld geven aan een gameconsole die je slechter beeldkwaliteit geeft dan de PC
en die je na 2 jaar gamen toch weer opzij zult zetten omdat je hem beu bent..
Nu dit jaar met GT5.. daar kan Xbox niets degelijks tegenover zetten.. buiten wat arcade games of games die GT5 trachten na te maken.

met vaak hilariteit als gevolg

enneuh als het erop aan komt blijven de XBOX en PS3 ver achterop tov PC qua beeldkwaliteit, waarom dan veel geld geven aan een gameconsole die je slechter beeldkwaliteit geeft dan de PC

- fish88
Goed beargumenteerdLexusfreak schreef:
Microsoft sucks.....

Ik zal je even uit je droom helpen, GT5 komt pas in 2010Droes schreef:De PS3 zal bij velen de favoriet blijven door de Gran turismo games..
Nu dit jaar met GT5.. daar kan Xbox niets degelijks tegenover zetten.. buiten wat arcade games of games die GT5 trachten na te maken.![]()
met vaak hilariteit als gevolg![]()
![]()

1. Gamedevelopers richtten zich meer op Console's hedendaags aangezien die beter zijn beveiligd tegen illegale software.ennui als het erop aan komt blijven de XBOX en PS3 ver achterop tov PC qua beeldkwaliteit, waarom dan veel geld geven aan een gameconsole die je slechter beeldkwaliteit geeft dan de PCen die je na 2 jaar gamen toch weer opzij zult zetten omdat je hem beu bent..
2. Niet iedereen heeft zin om ieder jaar de Computer te upgraden om weer de nieuwste spellen te kunnen draaien.

- 1:18 24/7
Vissie!!! You go girl!

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
-
- Moderator
Doe ik dat even bij jou, uit je droom helpen.fish88 schreef: Ik zal je even uit je droom helpen, GT5 komt pas in 2010. Grid is inderdaad een drama spel, de Demo heeft me genoeg overtuigd om hem niet te kopen (Toch handig demo's
). En Forza komt meer dan genoeg in de buurt van GT, Forza 3 verwacht ik dan ook veel van.
Hoe kan je schrijven dat Forza in de buurt komt van de Gran Turismo series. De lang opgeleven om Nascar te kijken en et weinig slaap gehad?

Grafisch is de PS3 beter, de Blu Ray is beter, het imago is beter en noem mij nou eens een sportsgame of racegame die exclusief en beter is op de Gaybox360 die dus beter is dan een game op de PS3.
- fish88
Imago beter? Nou dat helpt in verkoopcijfers en die spreken toch wat anders... En lekker om een spel dat nog niet eens uit is of iets heeft te laten zien te vergelijken met Forza. Qua gameplay kwam Forza 2 qua fun factor al in de buurt (Je moet ook niet gaan praten als je het niet eens hebt gespeeld, maar ja PS3 fans hebben alleen GT5 en Blu Ray om zich te verdedigen...) en qua Grapics moet je Forza 3 pas gaan vergelijken met GT5, waarschijnlijk komt die nog eerder uit dan GT5 op de gaystation.rsh_scuderia schreef:Doe ik dat even bij jou, uit je droom helpen.fish88 schreef: Ik zal je even uit je droom helpen, GT5 komt pas in 2010. Grid is inderdaad een drama spel, de Demo heeft me genoeg overtuigd om hem niet te kopen (Toch handig demo's
). En Forza komt meer dan genoeg in de buurt van GT, Forza 3 verwacht ik dan ook veel van.
Hoe kan je schrijven dat Forza in de buurt komt van de Gran Turismo series. De lang opgeleven om Nascar te kijken en et weinig slaap gehad?![]()
Grafisch is de PS3 beter, de Blu Ray is beter, het imago is beter en noem mij nou eens een sportsgame of racegame die exclusief en beter is op de Gaybox360 die dus beter is dan een game op de PS3.
En qua grapics maakt het geen flikker uit, de komende 2 jaar blijven de grapics hetzelfde en dan pas kan de PS3 hogere grapics halen als de games op een hoger niveau zijn. Jammer voor jullie dat dan alweer een nieuwe XBOX klaarstaat.

- Tom_Aston-Martin
De PS3 verkoopt anders de laatste tijd (jaar) elke maand veul meer dan de Xdoos, dus aan de verkoopcijfers kun je het inderdaad zienfish88 schreef:
Imago beter? Nou dat helpt in verkoopcijfers en die spreken toch wat anders...

En je had het er over dat er geen exclusieve spellen zijn voor de ps3?
Toch heb je spellen als Motorstorm, of uncharged drake's fortune...
Daarbij komt het betalen voor online, en dan is het wel 5 euro per maand, maar dan ist wel 60 euro per jaar, en voor die 60 euro kun je mooi een ps3 spel kopen, en die mooi gratis online spelen

Grafisch is de PS3 toch echt tot veel meer in staat dan de Xdoos, en gelukkig worden de buren niet wakker als we onze console aanzetten

Daarbij komt nog die f*cking "red ring of death" die bijna elke xdoos eigenaar heeft gehad (die ik ken) en zo kom ik tot de conclusie dat de PS3 toch echt vele malen beter is dan de Xdoos...
- 1:18 24/7

Better to let people wonder if you are a moron, than to open your mouth and remove all doubt.

flickr op!

flickr op!
-
- Moderator
Als zelfs Gran Tursimo Prologue Forza de tent uit roeleert wat betreft graphics, gameplay en echtheidsgehalte dan kunnen we toch echt de discussie over racegames direct sluiten. Aan dat niveau zal Microsoft nooit aan komen met de huidige Gaybox360 en ook niet met zijn opvolger met de huidige recessie.fish88 schreef:rsh_scuderia schreef:
Imago beter? Nou dat helpt in verkoopcijfers en die spreken toch wat anders... En lekker om een spel dat nog niet eens uit is of iets heeft te laten zien te vergelijken met Forza. Qua gameplay kwam Forza 2 qua fun factor al in de buurt (Je moet ook niet gaan praten als je het niet eens hebt gespeeld, maar ja PS3 fans hebben alleen GT5 en Blu Ray om zich te verdedigen...) en qua Grapics moet je Forza 3 pas gaan vergelijken met GT5, waarschijnlijk komt die nog eerder uit dan GT5 op de gaystation.
En qua grapics maakt het geen flikker uit, de komende 2 jaar blijven de grapics hetzelfde en dan pas kan de PS3 hogere grapics halen als de games op een hoger niveau zijn. Jammer voor jullie dat dan alweer een nieuwe XBOX klaarstaat.
Ik moet toegeven dat ze vaak dingen goed kunnen namaken, maar verbeteren en het naar een hoger niveau tillen is dan weer een heel ander verhaal.
Kijk naar Windows of Ubuntu/Apple en de Xbox/PS3/Wii. Met gameplay en innovatief gedachtegoed is de Wii superieur en wat betreft imago, technologie en beeld is de PS3 superieur. Maar goed, ik begrijp dat jij straks het liefste rijdt in een VW Golf/Audi A4 (Microsoft idee) en bijvoorbeeld een Aston Martin/Maserat (PS3 niveautje) of een Fiat Bravo/VW Scirooco (Wii ideetje) links laat liggen. Het imago van de grote schreeuwende massa is natuurlijk altijd beter dan kwaliteit of innovatiefe koplopers

Laatst gewijzigd door rsh_scuderia op wo 18 feb 2009 19:23, 1 keer totaal gewijzigd.
- fish88
Niet liegen...Tom_Aston-Martin schreef:De PS3 verkoopt anders de laatste tijd (jaar) elke maand veul meer dan de Xdoos, dus aan de verkoopcijfers kun je het inderdaad zienfish88 schreef:
Imago beter? Nou dat helpt in verkoopcijfers en die spreken toch wat anders...![]()
http://www.gamed.nl/view/55350
http://www.gamed.nl/view/53786

- fish88
Noem eens spellen die meer dan een miljoen keer over de toonbank gaan?Tom_Aston-Martin schreef: Toch heb je spellen als Motorstorm, of uncharged drake's fortune...
Je kijkt teveel naar kassa... Mijn Xbox is nog nooit weggestuur dus ehm daar kan ik niet over meepraten.Tom_Aston-Martin schreef: Daarbij komt nog die f*cking "red ring of death" die bijna elke xdoos eigenaar heeft gehad (die ik ken) en zo kom ik tot de conclusie dat de PS3 toch echt vele malen beter is dan de Xdoos...

- Tom_Aston-Martin
Achjha, je moet het ook zelf maar weten,
speel ik wel lekker verder op mien ps3
speel ik wel lekker verder op mien ps3