Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
F40F50ENZO schreef:Geplaatst: ma 26 mei 2008 17:55
Op de overzichtsfoto en de lijst komt iedereen wel bekende modellen tegen denk ik, maar pas op...... Dit forum maakt je verslaafd aan duurdere modellen dan Bburago, dus wees gewaarschuwd.
Zie je wel Ik heb gelijk gehad
Binnen het jaar overstag gegaan voor de duurdere Ferrari's
En ik heb je nog zo gewaarschuwd
Een échte moderatorklassieker is: To delete or not to delete that's the question!!!
Maar nu niet je Bburago weg doen , want dat is de presentatie versie en die maakt tot op heden nog geen andere fabrikant ( andere achterruit , 1 luchtsleuf meer aan de zijkant )
FERRARI's (vnl. straat) Teller: 1/18: +116 stuks , Herpa 1/43: 34 stuks Slowproject: 1/18 FERRARI 360 SPIDER naar BARCHETTA ombouw Ik spaar ook nog: GELE AMERIKAANSE TAXI'S en nog wat andere verschillende (zie privécollectie)
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
Ziet er netjes uit zo , maar ik zie dat je bij sommige modellen
de deuren los hebt staan .
Kijk hiermee uit je scharnieren van de deuren kunnen hier neit echt lang tegen
ze zullen gaan "lubberen" en je deuren sluiten nooit maar als tevoren
en blijven altijd op een kier staan .
Nu alleen nog maar 1/43 en 1/50 Dakar vrachtwagens in de collectie .