Formule 1 2009

Alles over Autosport kun je hier bespreken.
fish88
Schaal: 1:43

Re: Formule 1 2009

Bericht door fish88 »

Markopolo schreef:1 voorvleugel, die van Massa :twisted:
Hoe kan die van hem eraf worden gereden als hij de race gaat domineren? Als je hem eraf wil rijden moet je toch echt eerst voor hem staan :roll: :mrgreen:
Afbeelding
Juan Pablo Montoya: "There are no prisoners. We're not taking any prisoners."
Markopolo
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Markopolo »

fish88 schreef:
Markopolo schreef:1 voorvleugel, die van Massa :twisted:
Hoe kan die van hem eraf worden gereden als hij de race gaat domineren? Als je hem eraf wil rijden moet je toch echt eerst voor hem staan :roll: :mrgreen:
Maar domineren hoeft niet altijd genoeg te zijn, zie Brazilie 2008 :lol:
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

Vrouwen moeten zeker een kans krijgen.

Is het niet zo dat vrouwen net niet sterk genoeg zijn voor de Formule 1? Het is immers loodzwaar. Ik las er een keer iets over.

Ik weet er verder weinig van.
Laatst gewijzigd door AutoWolf op za 28 feb 2009 13:07, 1 keer totaal gewijzigd.
rsh_scuderia
Moderator
Schaal: 1:18

Bericht door rsh_scuderia »

De fysieke kracht van een vrouw bereikt haar hoogtepunt als ze 27 jaar oud is. De kracht is dan vergelijkbaar met een man van 70 jaar.
Er zijn echter weldegelijk vrouwen zeer succesvol geweest in de (loodzware) autosport, zoals Indycars en Dakar.

Formule 1 is echter de sport die niet alleen fysiek maar ook mentaal het meeste vraagt van coureurs. Ter vergelijk is een etappe in de Tour de France in de bergen 80% van de kracht (fysiek en mentaal) als een 1,5 uur durende F1 race.

Of een vrouw een auto in stapt maakt voor mij niks uit. Als ze maar snel is en talent heeft. Dat geldt met alle beroepen wat mij betreft; de beste verdiend de plek.
Als ze een vrouw nemen dan zou dat vrouw nummer 6 zijn in de historie van de Formule 1.
fish88

Bericht door fish88 »

De nieuwe Force India VJM-02. Ziet er erg goed uit eigenlijk, een van de mooiste wagens uit het veld om eerlijk te zijn.

Afbeelding
Afbeelding
Powersprint

Bericht door Powersprint »

Inderdaad geen verkeerde bolide met een aparte kleurstelling! :thump_up: Ook innovatieve bevestiging van de spiegels. Weer wat extra downforce erbij :wink:
Afbeelding
Muscles instead of Powersteering
fish88

Bericht door fish88 »

Go India :mrgreen:

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Niek-106
Contacteer:

Bericht door Niek-106 »

Mooie kleuren combi inderdaad, valt zeker op zo.
Ben heel erg benieuw wat force india dit jaar gaat doen, hoop dat ze een beetje mee kunnen doen dit jaar.

Niek :cool:
Afbeelding
AutoWolf
Schaal: 1:64

Bericht door AutoWolf »

De extra foto's zorgen voor een bijdrage mijnerzijds: wat een aliën en dat is geen disqualificatie.

Die neus is haaiachtig :foto:
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Eindelijk weer eens een nieuwe livery in de F1, waar men voornamelijk altijd kiest voor een gelijke livery aan voorgaand jaar. Maar ja dat heeft ook zijn redenen voor de herkenbaarheid en de marketing.

Maar deze livery mag er zeker zijn :worshippy:
RTL Grand Prix schreef:DTM: Bruno Senna praat met Mercedes

Mercedes-sportbaas Norbert Haug zei onlangs dat er in de DTM-line-up van de Duitse autofabrikant een verrassing zou zitten. Die verrassing zou wel eens Bruno Senna kunnen zijn. Haug heeft tegenover SpeedWeek gesprekken met de neef van Ayrton Senna bevestigd.
Contact
"We hebben contact, maar het is nog te vroeg om te zeggen waar het naartoe leidt", aldus Haug.

Geruchten
Al maanden gaan de geruchten dat Senna een racezitje zou krijgen bij het voormalige Formule 1-team Honda. Volgens de laatste berichten liggen de kaarten nu anders. Het 'nieuwe' team zou verder willen gaan met Jenson Button en Rubens Barrichello. Senna zal dan testrijder worden en in de DTM met een 2008-Mercedes gaan rijden.
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
Tom_Aston-Martin

Bericht door Tom_Aston-Martin »

Ziet er lekker uit deze livery, ook de wagen vind ik niet erg lelijk ofzo (tenzij het vooraanzicht) :wink:
Afbeelding
fish88

Bericht door fish88 »

DTM voor Senna? Dan kan je evengoed je carriere stopzetten wil je in de toekomst nog F1 rijden. Alle "talenten" die in DTM werden gestald (Green, Di Resta: allemaal F3 kampioenen) zijn er nog niet uitgekomen (en het ziet er niet naar uit dat dat ooit gebeurd).

Ja je kan Albers als voorbeeld nemen, maar laat ik me daar maar niet over uitspreken.
Afbeelding
Schumi28
Forumbestuur
Contacteer:

Bericht door Schumi28 »

Je kan inderdaad beter een formulecarriere niet opgeven voor een tourwagencarriere :thump_up:
Afbeelding

Visit my website: Le Mans Modelcars
TestaRossa
Contacteer:

Bericht door TestaRossa »

Ziet er strak uit die bak..........dat vooraanzicht :shock: Lijkt wel 2 druppels water de A23/PS04/SA05-06

Even voor de duidelijkheid.....mooi dus :wink:

Echt niet verkeerd die VJM02 :worshippy:

Tsja, en wat Senna betreft.......ik zie hem liever bij "Brakley F1" samen met Button, maar DTM is wel onwijs vet!! Normaal gesproken komen daar natuurlijk de ex F1 piloten terecht, waarom niet de pre F1 piloten?! Senna gaat wel bij Mercedes rijden en die motor ligt straks toch echt achter in de F1 met het Honda chassis. We gaan het meemaken. Als hij tekent als testrijder bij het F1 team, dan kan hij in 2010 Rubens gaan vervangen en samen met Button gaan knallen. Ongetwijfeld is de situatie tegen die tijd geheel anders. En ik hoop op een positieve manier.
En over ex f1 piloten in de DTM gesproken. Jos heeft na de F1 in de A1GP en Le Mans Series geknald....en in beide gewonnen. Ik hoop eigenlijk dat hij nog een keer DTM gaat doen, liever nu dan later!! Of eerst maar LMP1 en dan op naar de DTM?!

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Laatst gewijzigd door TestaRossa op za 28 feb 2009 19:49, 2 keer totaal gewijzigd.
#testarossa1980modelcarcollection ( op Instagram en Twitter ) #MV33 http://www.modelautoforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=14803
rsh_scuderia
Moderator

Bericht door rsh_scuderia »

Slechte zaak voor Bruno Senna als hij zou gaan rijden in DTM.
Daarnaast vind ik die kleuren van die Force India erg lelijk :sick: + :!: + :idea: voorspeld niet al te vee goeds volgens mij....
Plaats reactie