truckmodel.nl

Deel hier je positieve en negatieve ervaringen met modelauto winkels. Houd het wel netjes! Het vergelijken van prijzen is ook niet de bedoeling, dat kan iedereen zelf.
Bentley
Berichten: 8
Lid geworden op: wo 29 aug 2007 01:12
Locatie: Den Haag

truckmodel.nl

Bericht door Bentley »

Gisteren heb ik voor het eerst wat besteld bij Mario van truckmodel.nl.

Om het heel kort samen te vatten: een echte aanrader voor de verzamelaar van vrachtwagenmodellen! Ik had mijn oog laten vallen op een DAF Classic Box van WSI met daarin een zestal klassieke DAF trekkers. Dit is een zeer gelimiteerde uitgave, welke dan ook zeer moeilijk te verkrijgen is. Helaas bleek bij navraag dat alle boxen waren uitverkocht.... maar Mario zou zijn best doen om nog wat te kunnen bemachtigen en me de volgende dag laten weten of het was gelukt.

En ja, de volgende dag wederom een keurige mail met de mededeling dat het inderdaad was gelukt! Uiteraard heb ik het meteen besteld. Erg fijn ook dat het met PayPal kon worden betaald....

Een dag later stond de postbode al voor de deur met een enorm pakket! Achteraf bleek dit te komen door de uitstekende manier van verzenden, het was echt ouderwets uitpakwerk! Dit alleen om alles optimaal te beschermen.

Een extra verrassing was een aantal oude foto's bij het pakket. Mario fotografeert ook vrachtwagens en als dank voor de bestelling zaten er een aantal foto's bij van oude DAF vrachtwagens, precies afgestemd op de inhoud van mijn bestelling! Echt klasse!

Normaal gesproken wordt er ook een keurige factuur/betaalbewijs in het pakket meegezonden. Ik kreeg echter een mail dat hij deze vergeten was om in het pakket te stoppen en derhalve apart zou worden verzonden. Dezelfde dag kreeg ik in een envelop alsnog de factuur door de bus.

Ik heb al vele malen via internet modellen besteld, maar dit hoort tot de absolute top! :thump_up: :thump_up:
Plaats reactie