Ad blocker detected: Our website is made possible by displaying online advertisements to our visitors. Please consider supporting us by disabling your ad blocker on our website.
Plaats hier foto's van je eigen collectie modelauto's. Ook kun je je eigen website hier promoten mits het over je eigen collectie modelauto's gaat natuurlijk.
Het is niet de bedoeling hier je 1:1 modellen te promoten.
Van buiten ziet ie er héél stoer uit, echt heel imposant Binnenin zijn de details volgens mij echt minimaal als ik zo een blik werp op de middenconsole... Dat is dan toch jammer. Maar van buiten oogt ie echt super strak hoor!
En dan in die kleur, BUITENGEWOON BRILLIANTE BLACKY.
Ja hier was ik ook voor overstag gegaan, echtwaar, helemaal "der hammer".
Grtz Marc.
BMW = FREUDE AM SAMMELN !!!!! // HELP !! Ik heb bijna geen plaats meer !
Modellenteller, (1:18) BMW . . . . . 391 BMW (1:12) . . 3X
Modellenteller, (1:18) Overige . . . 142
TOTAAL aantal Modellen 1:18 . . . . 533
De Rolls Royce Phantom is een fantastisch mooie wagen, maar dit is onbeschrijvelijk.
Het is een redelijk gelukt model hoor, alleen vindt ik het zonde wat Mansory er van gemaakt heeft
mooi model! Is dit idd een sealed body? Dat zou jammer zijn. Ik moet voor mijn werk weleens in Roemenie zijn en hoe arm dat land ook is, in Boekarest zie je ze met grote regelmaat rondrijden die Phantoms.
Roll is inderdaad resin en sealed. Net als de 1/18 Neo's geloof ik. Kreng past trouwens met geen modelijkheid in m'n Bertby....
Vandaag weer 2 nieuwe opgehaald. Eerst de 911 Carrera RSR turbo 2.1.
Mooi model van AA in dealerdoos. Past mooi in het rijtje 934 , 935 enz.
Dan nog een Hotworks Techart. Eerst was het de bedoeling om de wielen te gebruiken voor een ombouw. Moet ik nu nog even over nadenken. Vind hem wel leuk in het mat zwart.
Achterklep blijft niet mooi dicht. Moet hem maar eens opnieuw opbouwen.
En dan de 997 GT2. Iets verlaagd en de velgen gespoten. Vind hem wel netjes zo met de gele remklauwen.
gr.
Mike
Laatst gewijzigd door Michae11 op zo 15 mar 2009 17:38, 1 keer totaal gewijzigd.