en is zeker een goede keuze want deze word heel zeldzaam
 en is zeker een goede keuze want deze word heel zeldzaam  
  , staat hier gelukkig ook.
 , staat hier gelukkig ook. Die moet ik ook nog ergens vandaan zien te toveren.
  Die moet ik ook nog ergens vandaan zien te toveren.  
 !
 ! 

.......         MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18
 .......         MC-LAREN F1 teller nu op 91 1:18   Net zoals de vorige drie aanwinsten
  Net zoals de vorige drie aanwinsten 
 De Vettel was in de reservering al uitverkocht bij Curbstone, ik had hem gelijk gereserveerd toen ie op hun site kwam. Inmiddels ook de Vettel STR3 GP Italy winner edition gereserveerd en de showcar Red Bull 2009.
  De Vettel was in de reservering al uitverkocht bij Curbstone, ik had hem gelijk gereserveerd toen ie op hun site kwam. Inmiddels ook de Vettel STR3 GP Italy winner edition gereserveerd en de showcar Red Bull 2009.
De winner edition heb ik ook in reservering staan, zowel de 1:43 als 1:18 gelukkig. Met showcars heb ik niets, maar ik heb al een lijstje gemaakt voor mezelf voor de aankomende 2009 F1 racers. Kan nu al niet meer wachtenBRG schreef:Bedankt allemaalDe Vettel was in de reservering al uitverkocht bij Curbstone, ik had hem gelijk gereserveerd toen ie op hun site kwam. Inmiddels ook de Vettel STR3 GP Italy winner edition gereserveerd en de showcar Red Bull 2009.

Hahaha, jah eigelijk worden alle wagens van dit seizoen verzamel-objecten, ik ben ook van plan om er een paar specifieke tussenuit te halen.TestaRossa schreef:De winner edition heb ik ook in reservering staan, zowel de 1:43 als 1:18 gelukkig. Met showcars heb ik niets, maar ik heb al een lijstje gemaakt voor mezelf voor de aankomende 2009 F1 racers. Kan nu al niet meer wachtenBRG schreef:Bedankt allemaalDe Vettel was in de reservering al uitverkocht bij Curbstone, ik had hem gelijk gereserveerd toen ie op hun site kwam. Inmiddels ook de Vettel STR3 GP Italy winner edition gereserveerd en de showcar Red Bull 2009.